Lingenfelter introduce conceptul de motor universal: 900 cp pentru $50.000

Lingenfelter introduce conceptul de motor universal: 900 cp pentru $50.000
  • Noua gama de motoare "la cutie" are 900 cp
  • Motorul este V8 si are un compresor mecanic
  • Lingenfelter este specializat pe automobile V8 americane
Distribuie pe Facebook

Cunoscuta companie dedicata tuningului motor din Statele Unite, Lingenfelter, propune o gama noua de motoare "la cutie" pentru masinile din grupul General Motors. Propulsoarele de tip "Crate Engines" sunt un fel de piesa de schimb pe care o cumperi de-a gata, cu tot ce trebuie ca sa fie instalata in cateva ore pe masina ta.

Americanii de la Lingenfelter au devenit celebri dupa ce au inceput sa modifice diferite modele de Corvette. Nu doar sub capota, ci si la exterior, realizand masini sportive extreme cu performante care au reusit recorduri absolute. In gama produselor vandute se regasesc si aceste motoare "la cutie", adica niste propulsoare facute de mana, special modificate cu piese de performanta, care au preturi de la 10.000 la 50.000 de dolari. Puterile cu care vin aceste motoare sunt si ele cuprinse intre 550 cp si 900 cp, in functie de dorintele clientului.

Ultima noutate este imbogatirea ofertei cu aceste motoare de 900 cp. Pana acum, cel mai puternic motor "la cheie" avea 750 de cp si costa 36.500 de dolari. Acum insa, cei care vor si mai multa putere, au la dispozitie un motor modificat de Corvette ZR1, cu vibrochen forjat, valve din titan, pistoane si biele forjate, chiulase GM LS9, axe cu came GT22 si un urias compresor Kenne Bell. Oficialii Lingenfelter mentioneaza ca fiecare motor primit de un client vine cu fisa dyno care atesta puterea si un certificat de autenticitate.

Motoare LingenfelterMotoare LingenfelterMotoare Lingenfelter

Conform producatorului, motoarele sunt universale si se pot pune usor pe orice masina cu motor V8 din fabrica, de la masini de serie, precum Camaro, Corvette si altele, pana la automobile realizate custom, de tipul Street-Rod, Hot-Rod, etc. Clientul care da 50.000 de dolari pe un asemenea motor primeste motorul deja asamblat in cutie, alaturi de toate piesele necesare pornirii sale in decurs de 5 ore de la primire: bujii, electronica, lichide, galerii de admisie si evacuare, etc.

Poate ca ideea de motoare "la cutie" universale poate fi extrapolata si in randul masinilor europene. Nu strica sa avem la dispozitie propulsoare in 4 cilindri care se vand deja pregatite, cu mai multa putere, realizate de profesionisti, astfel incat sa nu mai fie nevoie de interventia "specialistilor" care mai mult strica, avand impresia ca fac tuning.

Motoare Lingenfelter

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Motoare Lingenfelter
mai multe