Cutia de viteze ai pus-o? Afisajul de bord? etc. etc.
Cu 1500 de euro iei un RB26DETT stock (~340 de cai)...si doar cu o mapare ieftina trece de 400 BHP, nu mai zic de serpi sau galerie de adminisie mai buna...
M-am uitat de curiozitate pe Ebay sa vad cat costa unul si este vreo 2000 de dolari unul second, in acest articol este vorba de moatoare noi. Si ca raspuns la prima intrebare: Nu, nu am pus si cutia.
Na, asa toata lumea o sa fie "racer" :)) Cam se pierde farmecul modificarii fiecarui motor individual, asa mergi sa cumperi motor cum cumperi un filtru de benzina..
tot ce ma intereseaza este: v8 supercharged de 900 de cai... acel v8 5.5 kompressor de la amg, a disparut... mai are audi un v6 supraalimentat si cam atat dintre europeni... pacat, compresoarele sunt impresionante, chiar dak o sa consume mai mult, cred ca pe masinile de peste 150000 de euro, nu mai conteaza cat consuma si cred ca ar trebui sa se intoarca la kompressor, mai ales mercedes, ca doar ei l-au inventat... sper sa mai vedem si prin europa
racerii lu tata.PAi si cu motoru credeti ca ati rezolvat problema?PAi mai pune cineva la socoteala cutia, suspensia, franele, angrenajele si reglajele?Sau e important doar motorul pt voi?