Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata. Cum arata in realitate

Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata. Cum arata in realitate
  • Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Demna mai degraba de un prototip decat a ceva fabricat in serie, reteta specifica departamentului estetic este doar una dintre numeroasele atractii caracteristice produsului respectiv.

Anuntata chiar in ultima saptamana a lunii februarie, prima masina construita de Hyundai pe o platforma destinata exclusiv electricelor stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Surprinsa, zilele acestea, la o statie de incarcare din Coreea de Sud, respectiva creatie se remarca numaidecat prin exteriorul caracteristic mai degraba unui concept car decat unui produs destinat publicului larg si fabricat, prin urmare, in serie.

Lista atractiilor vizuale cuprinde inclusiv nenumarate elemente angulare la nivelul caroseriei cu cinci portiere in dotare, seria vestilor bune continuand cu jantele din aliaj de pana la 20 de inch si blocurile optice cu LED.

Hyundai IONIQ 5

Hyundai IONIQ 5

Odata ajunsi la interior, pasagerii noului Ioniq 5 vor descoperi o plansa de bord cu aspect minimalist si doua display-uri menite sa ofere toate informatiile necesare. In plus, din peisaj nu lipsesc nici scaunele fata capabile sa se incline, consola centrala ce se poate deplasa cu aproximativ 140 de milimetri, instrumentele digitale si, de asemenea, configurabile, afisajul pe parbriz cu realitate augmentata si asa mai departe.

Daca vine vorba, in schimb, despre partea tehnica, trebuie mentionat ca potentialii clienti vor avea de ales intre patru configuratii diferite, cea mai performanta dintre acestea oferind pana la 306 cai pe ambele punti.

Versiunea respectiva reuseste, prin urmare, sa sprinteze de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 5.2 secunde. Pentru persoanele care pun accentul mai degraba pe eficienta decat pe sportivitate, prima masina construita de Hyundai pe o platforma destinata exclusiv electricelor a pregatit o varianta cu o autonomie de 470 - 480 de kilometri, dupa cum specificam inclusiv zilele trecute, chiar in ultima saptamana a lunii februarie.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (29) Poze Hyundai IONIQ 5
mai multe
Publicat în categoria: Poze si Filme spion DATA PUBLICĂRII: 3 Martie 2021