A testat, in sfarsit, masina pe care Volkswagen o construieste pe o platforma de Ford. "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"

A testat, in sfarsit, masina pe care Volkswagen o construieste pe o platforma de Ford. "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
  • A testat, in sfarsit, masina pe care Volkswagen o construieste pe o platforma de Ford
  • "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
Trimite unui prieten

Sub capota, propulsia este asigurata de o larga varietate de motorizari pe benzina si diesel. Unele in patru, altele cu sase cilindri in echipare.

Prezentat lumii intregi acum mai bine de-un an, inca de la sfarsitul verii trecute, cel mai recent Volkswagen Amarok din istorie isi intampina cumparatorii alaturi de un numar considerabil de surprize. Construit pe aceeasi platforma precum actualul Ford Ranger, respectivul pick-up masoara nu mai putin de 5.35 metri in lungime, cu 96 de milimetri mai mult decat precedesorul sau.

Caracterizata de un pret de vanzare de minim 47.121 de euro, reteta cu pricina continua cu multiple unitati pe benzina si diesel, unele insotite de doar patru, altele cu sase cilindri in dotare, lista optiunilor disponibile cuprizand inclusiv un 2.3 turbo - cu 301 cai. Livrarea puterii maxime se face - in functie de diferite variabile, fie prin intermediul unei cutii manuale, fie cu ajutorul unei transmisii automate.

Oferit pe aceeasi platforma precum actualul Ranger, noul Amarok se poate lauda - la randul sau, si cu un display central de dimensiuni generoase, cu diagonala de 12 inch. Din peisaj nu lipsesc insa nici farurile cu matrice de LED-uri, sistemul audio de inalta fidelitate - insotit de difuzoare marca Harman Kardon, instrumentele de bord digitale si configurabile, instalatia de climatizare etc.

Trimite unui prieten
VW
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 18 Iulie 2023