A testat, in sfarsit, noua masina de lux de la BMW. Bavarezii nu ofera decat motorizari electrificate

A testat, in sfarsit, noua masina de lux de la BMW. Bavarezii nu ofera decat motorizari electrificate
  • A testat, in sfarsit, noua masina de lux de la BMW
  • Bavarezii nu ofera decat motorizari electrificate
Trimite unui prieten

Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la 98.354 de euro. Potrivit configuratorului oficial.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de jumatate de an, inca din ultima parte a primaverii trecute, mult anticipatul BMW X7 Facelift stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privit de la exterior, cel mai mare SUV din gama bavarezilor se remarca in special prin farurile duble si grila supradimensionata a radiatorului, insa nici jantele de dimensiuni generoase - cu diametrul de pana la 23 de inch, din aliaj ori stopurile cu elemente 3D nu vor trece complet neobservate; ba dimpotriva.

In cabina, de cealalta parte a portierelor, respectivul model, care porneste, pe piata din Romania, de la putin peste 98.350 de euro, conform configuratorului oficial, se bucura si de prezenta unui display curbat masiv - impartit in doua zone diferite de lucru. Din peisaj nu lipsesc nici scaunele multifunctionale - cu incalzire, ventilatie si masaj, sau instalatia audio Bowers & Wilkins.

Sub capota, uriasul X7 Facelift propune doua propulsoare pe benzina si numai unul singur pe motorina - fiecare unitate plusand cu un sistem mild-hybrid la 48 de volti, sinonim cu extra 12 CP. Varful gamei bavareze ia forma unui M60i xDrive cu motor V8 de 4.4 litri si undeva in jurul a 530 de cai putere - indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 4.7 secunde, spre deliciul clientilor.

Trimite unui prieten
BMW
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 23 Februarie 2023