A testat, in sfarsit, noua Skoda RS. "Nu merita sa iti bati capul cu ea"

A testat, in sfarsit, noua Skoda RS. "Nu merita sa iti bati capul cu ea"
  • A testat, in sfarsit, noua Skoda RS
  • "Nu merita sa iti bati capul cu ea"
Distribuie pe Facebook

Oferita alaturi de doua motoare electrice si un total de pana la 299 de cai putere, respectiva masina promite sa accelereze de la 0 la 100 km/h intr-un timp de doar 6.4 secunde.

Prezentata publicului larg acum mai bine de doi ani - inca din prima jumatate a toamnei lui 2020, cea dintai generatie a gamei comercializate de Skoda sub numele de Enyaq iV isi intampina clientii, zilele acestea, in nenumarate savori si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de producatorul ceh la dispozitia cumparatorilor se regaseste - mai mult ori mai putin surprinzator, si o versiune de inalta performanta disponibila sub denumirea de Enyaq Coupe RS iV, respectivul vehicul bucurandu-se de serviciile unui sistem de propulsie livrat in compania a...

... doua motoare electrice si undeva in jurul a 299 de cai putere - indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea intr-un interval de numai 6.4 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea, complet nestingherit, pana la o viteza de top de aproximativ 180 de kilometri pe ora.

Insotita de o nota de plata care porneste de la suma de 61.550 de euro - daca vine vorba cumva despre piata auto din Germania, aceeasi Skoda Enyaq Coupe RS iV are de anuntat si o baterie cu capacitatea neta de 77 kWh, sinonima cu o autonomie de pana la 520 de kilometri. Din peisaj nu lipsesc insa - ba dimpotriva, am putea spune si nu am exagera cu nimic, nici farurile cu matrice de LED-uri, jantele din aliaj cu un diametru de 20 de inch sau instalatia de climatizare cu reglare a temperaturii pe un numar de trei zone, elemente regasite pe lista cu dotari standard.

Distribuie pe Facebook
mai multe