A testat, in sfarsit, noul Range Rover Sport. "Nu se simte la fel de scump ca un Range Rover normal"

A testat, in sfarsit, noul Range Rover Sport. "Nu se simte la fel de scump ca un Range Rover normal"
  • A testat, in sfarsit, noul Range Rover Sport
  • "Nu se simte la fel de scump ca un Range Rover normal"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la circa 93.653 de euro. Potrivit configuratorului local.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de jumatate de an, inca din prima parte a lui 2022, cel mai recent Range Rover Sport din istorie stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Proiectat special pentru a concura impotriva unor rivali precum BMW X5, dar si Mercedes GLE ori chiar Porsche Cayenne, noul model de lux din oferta marcii Land Rover se remarca - la nivelul departamentului exterior, atat prin farurile inguste, acompaniate de matrice de LED-uri pentru un maxim de performanta, cat si prin nenumaratele prize de aer prezente in partea din fata a caroseriei.

Comercializata si pe piata din Romania, in schimbul unei sume minime compuse din cinci cifre, de 93.653 de euro, aceeasi masina cu o lungime de peste 4.9 metri a pregatit inclusiv un plafon de culoare neagra, jante supradimensionate din aliaj - cu diametrul de pana la 23 de inch, blocuri optice posterioare unite, mai mult sau mai putin surprinzator, cu banda neiluminata. De cealalta parte a portierelor, in cabina, lista atractiilor principale cuprinde - oarecum inutil de precizat, si un display central de dimensiuni generoase, cu o diagonala de 13.1 inch, viitorii pasageri urmand a se bucura, la interior, si de scaune multifunctionale.

Asamblat pe o noua platforma - despre care oficialii marcii Land Rover mentioneaza ca ofera o rigiditate torsionala cu pana la 35% mai mare decat anterior, proaspat lansatul Range Rover Sport isi intampina potentialii clienti si cumparatori alaturi de o gama de motorizari extrem de variata, cu sase cilindri in linie, o capacitate de 3.0 litri si tehnologie MHEV ori PHEV, de la caz la caz. Din meniu nu lipseste insa - ce e drept, nici motorul V8, rivalul trio-ului format din BMW X5, Mercedes GLE si Porsche Cayenne beneficiind, in configuratia de top, de aproximativ 530 de cai putere.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 15 Decembrie 2022