A testat, in sfarsit, noul Renault Megane. "Ar trebui sa il eviti daca..."

A testat, in sfarsit, noul Renault Megane. "Ar trebui sa il eviti daca..."
  • A testat, in sfarsit, noul Renault Megane
  • "Ar trebui sa il eviti daca..."
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile de lista pornesc de la aproximativ 36.100 de euro - potrivit configuratorului oficial.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de-un an, inca din prima jumatate a toamnei trecute, automobilul vandut de compania Renault sub numele de Megane E-Tech Electric nu mai necesita niciun fel de introducere sau prezentare. Disponibil si pe piata din Romania, la preturi incepand de la peste 36.000 de euro, respectivul model se remarca, la nivelul departamentului exterior, in special prin designul unic al luminilor de zi, nenumarate priviri urmand sa atraga insa si jantele din aliaj cu un diametru de pana la 20 de inch ori stopurile unite cu o banda iluminata.

In cabina, de cealalta parte a portierelor, lista atractiilor principale debuteaza cu un numar de doua displayuri supradimensionate, cumparatorii urmand sa se bucure - fie in standard, fie optional, si de climatizare cu reglare automata a temperaturii, si de scaune cu reglare electrica, plus functie de masaj, de o instalatie audio semnata de specialistii de la Harman Kardon, de lumini ambientale, un volan incalzit, insertii de piele, camera video pentru marsarier.

Meniul specific primului Renault Megane E-Tech Electric continua cu un motor electric sinonim cu 130 ori 220 de cai putere, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu acceleratia la podea, intr-un timp de 10.0, 10.5 sau 7.4 secunde. Reteta caracteristica respectivului produs a pregatit doua optiuni diferite si la nivel de baterie, clientii de pe piata din Romania avand la dispozitie, conform configuratorului local, atat o unitate cu o capacitate de 40 kWh, cat si una de 60 kWh (oferita doar pe versiunea de 220 CP).

Distribuie pe Facebook
mai multe