A testat, in sfarsit, primul BMW XM din istorie. "Ar fi fost mai bine sa nu fie hibrid"

A testat, in sfarsit, primul BMW XM din istorie. "Ar fi fost mai bine sa nu fie hibrid"
  • A testat, in sfarsit, primul BMW XM din istorie
  • "Ar fi fost mai bine sa nu fie hibrid"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la peste 170.000 de euro. Conform configuratorului oficial.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de jumatate de an - inca din prima parte a toamnei trecute, primul BMW XM din istorie nu mai are nevoie de niciun fel de introducere ori prezentare. Privit de la exterior, controversatul SUV de 5.1 metri lungime - ce cantareste undeva in jurul a 2.785 de kilograme, se remarca in special prin grila supradimensionata a radiatorului, in contrast cu luminile de zi minuscule, insa nici jantele din aliaj cu diametrul de pana la 23 de inch sau evacuarea sport, cu tips-urile pozitionate vertical, nu vor trece intocmai neobservate; ba dimpotriva.

In cabina - de cealalta parte a portierelor, modelul oferit si pe piata din Romania, in schimbul unei sume minime de 170.051 de euro, potrivit configuratorului oficial, se bucura de un display curbat urias, impartit in doua zone diferite de lucru, tapiterie din piele Vintage, sistem audio de inalta fidelitate. Sub capota, o unitate V8 cu doua turbine si capacitatea cilindrica de 4.4 litri, pe benzina, lucreaza alaturi de un motor electric cu o baterie de 25.7 kWh pentru un total de 653 de cai putere - sinonim cu un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in 4.3 secunde, plus o viteza maxima de 250 de kilometri pe ora.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 13 Aprilie 2023