A testat, in sfarsit, primul Ferrari cu motor V6 din istorie. "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"

A testat, in sfarsit, primul Ferrari cu motor V6 din istorie. "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"
  • A testat, in sfarsit, primul Ferrari cu motor V6 din istorie
  • "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"
Distribuie pe Facebook

Parte a unui sistem de propulsie plug-in hybrid, respectiva motorizare lucreaza alaturi de o unitate electrica pentru un total de 830 CP.

Lansat pe piata in urma cu aproape doi ani - chiar la inceputul verii lui 2021, 296 GTB a marcat debutul unui nou capitol in istoria Ferrari. Primul produs cu motor V6 al companiei din Maranello - daca luam in considerare faptul ca vechiul Dino 246 nu a purtat niciodata sigla constructorului italian de automobile, acesta beneficiaza de un agregat cu o capacitate cilindrica de 3.0 litri si undeva in jurul a 663 CP.

Motorizarii dotate cu doua turbine - pe benzina, i se alatura, ca parte a unui sistem de propulsie plug-in hybrid, atat o unitate electrica de circa 167 CP, cat si o baterie litiu-ion de aproximativ 7.45 kWh, solutia in cauza traducandu-se printr-un total de pana la 830 CP, livrat rotilor spate printr-o cutie DCT in opt rapoarte.

In consecinta, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de numai 2.9 secunde, acul vitezometrului urmand sa depaseasca, in cazul de fata, pragul de 330 de kilometri pe ora - se lauda oficialii companiei producatoare. Acestia anuntand - important de adaugat, si un consum mediu de carburant de doar 6.4%.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 18 Mai 2023