Arata mai bine decat orice Golf vrei tu. Acum e momentul sa vedem insa si cum se conduce el

Arata mai bine decat orice Golf vrei tu. Acum e momentul sa vedem insa si cum se conduce el
  • Noul Renault Megane porneste in Romania de la 14.800 euro
  • Compacta franceza ofera in versiunea de baza un 1.6 de 115 CP
  • Varianta de top se lauda cu un benzinar turbo de 205 cai putere
Distribuie pe Facebook

Nu exista niciun fel de dubiu. Indiferent ca vorbim despre design-ul exterior ori de cel interior, noul Renault Megane ofera un pachet inegalabil din punctul de vedere al atractivitatii.

Dar cum se conduce generatia cu numarul patru a popularei compacte franceze? Cat de practica este aceasta si ce tehnologii ofera in stadard ori contra-cost? Ei bine... raspunsurile pe care le cauti, plus unele ale unor intrebari pe care probabil nu ti le-ai pus inca se regasesc exact in urmatoarele materiale video.

Inainte insa de toate, tinem sa reamintim ca noul Renault Megane este disponibil la vanzare in Romania de la 14.800 de euro, suma in schimbul careia clientii isi asigura serviciile unei motorizari aspirate de 1.6 litri si 115 cai putere, cuplata la o transmisie manuala cu cinci rapoarte. Astfel, acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 12.2 secunde, in timp ce viteza maxima este 191 de kilometri pe ora.

Tot generatia cu numarul patru a popularei compacte franceze mai propune prin intermediul versiunii de baza inclusiv un consum mediu de carburant de 6.1 litri la 100 km, dar si un total de sase airbag-uri, sistem de monitorizare a presiunii din anvelope ori cruise control si asistenta la plecarea din rampa.

La polul opus se afla varianta de top Renault Megane GT care, pentru un pret minim de 22.250 de euro, ofera atat un propulsor turbo de 1.6 litri si 205 cai putere, cat si o cutie automata cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj. Sau, daca vrei, detaliile necesare unui sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 7.1 secunde, respectiv unei viteza maxime de 230 km/h. Consumul mediu de carburant? 6.0 litri la 100 kilometri.

Cat despre echipamentele regasite in dotarea generatiei cu numarul patru a popularei compacte franceze, in cazul de fata putem vorbi (si) despre padele pentru schimbarea vitezelor, launch control, directie integrala, faruri full-LED, jante din aliaj pe 17 inch, dar si scaune incalzite sau ecran tactil de sapte inch.

Asadar, acestea fiind spuse, putem merge mai departe si reveni la subiectul principal al materialului cu pricina, in speta cum se conduce noul Renault Megane si cat de practic este el in lumea reala. Plus altele.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 1 Noiembrie 2016