Au scos in teste noul Megane RS. "Se simte ca un EVO in viraje!"

Au scos in teste noul Megane RS. "Se simte ca un EVO in viraje!"
  • Renault a lansat un nou Megane RS in toamna anului trecut
  • Sportiva compacta de origine franceza ofera un motor 1.8T
  • Clientii vor primi in premiera un sistem de directie integrala
Distribuie pe Facebook

Botezat 4CONTROL, sistemul de directie integrala pare sa reprezinte punctul principal de atractie al modelului francez de clasa compacta si inalta performanta.

A debutat in premiera mondiala chiar la sfarsitul anului trecut, cu ocazia Salonului Auto International de la Frankfurt din toamna lui 2017, si a impresionat o lume intreaga cu reteta sa tehnica.

Dupa cum spuneam si la momentul respectiv, cea mai recenta generatie a modelului Renault Megane RS este singura sportiva de clasa compacta care se poate lauda in standard cu un sistem de directie integrala.

Tehnologia 4CONTROL nu este insa singura noutate majora: pentru prima oara in cariera ei, masina de inalta performanta a companiei franceze ofera si o cutie automata cu dublu ambreiaj.

O surpriza mai mult sau mai putin asteptata, depinde daca ai urmarit ori ba zvonurile cu privire la cea mai noua generatie a modelului Renault Megane RS, o reprezinta motorizarea ascunsa sub capota sportivei compacte.

Divizia de performanta a companiei franceze a renuntat la vechea unitatea de 2.0 litri si a montat de-aceasta data sub capota o versiune imbunatatita a motorului 1.8 turbo de pe Alpine A110.

Cu pedala de acceleratie la podea si 280 CP in actiune - carora li se alatura 390 Nm, cea mai recenta generatie a modelului Renault Megane RS are nevoie de doar 5.8 secunde pentru a sprinta pana la 100 km/h, cu plecare de pe loc.

Pe plan estetic, sportiva de clasa compacta a companiei franceze apeleaza la spoilere fata / spate agresiv stilizate, praguri laterale proeminente si jante din aliaj supradimensionate pentru a iesi in evidenta.

Daca luam in discutie si evacuarea montata sau elementele interioare, cea mai recenta generatie a modelului Renault Megane RS se incadreaza perfect intre Golf GTI si Civic Type R din punctul de vedere al factorului wow.

Noua sportiva de clasa a compactei franceze porneste in Hexagon de la 37.600 de euro si este disponibila la vanzare tot in doua versiuni de sasiu: Sport sau Cup, ultima plusand cu LSD, printre altele.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 5 Februarie 2018