BMW, de la supravirare la subvirare. Cum se descurca noul Seria 1 cu tractiune fata la testul elanului

BMW, de la supravirare la subvirare. Cum se descurca noul Seria 1 cu tractiune fata la testul elanului
  • Construit in premiera pe o arhitectura cu FWD
  • A fost supus testului elanului
  • A trecut, dar doar la 73 de km/h
Distribuie pe Facebook

Spaniolii de la km77 au supus testului elanului noul BMW Seria 1 in versiunea 118i. Modelul compact din Munchen este pentru prima data construit pe o arhitectura cu tractiune fata.

BMW Seria 1 este in sfarsit un model compact pur-sange, adica asamblat pe o arhitectura cu tractiune fata si motor pozitionat transversal. Desigur, in anumite variante, noul Seria 1 poate fi comandat si cu tractiune integrala, dar cel mai accesibil model, 118i, vine cu roti motrice fata.

Pentru a controla patinarea rotilor fata, BMW echipeaza fiecare Seria 1 de ultima generatie cu un sistem numit ARB. Tehnologia care a debutat in premiera pe i3S permite ca patinarea rotii sa fie controlata mai sensibil si mai rapid decat inainte. Asta duce la o directie mai precisa, un comportament neutru al masinii dar si la un plus de agilitate.

Cei de la km77 au supus compacta bavareza testului elanului pentru a vedea exact cum se comporta. Daca la 77 de km/h, masina cu tractiune fata s-a inscris cu emotii pe trasa, lovind doua conuri, la 73 de km/h spaniolii noteaza ca totul a fost sub control.

Am condus si noi noua Serie 1, in versiunea 120d, cu tractiune integrala iar testul il poti citi aici.

Distribuie pe Facebook
mai multe