Dacia spune ca face suta in 11.2 secunde, insa masuratorile arata altceva. Cat de rapid este, de fapt, primul Jogger din istoria romanilor

Dacia spune ca face suta in 11.2 secunde, insa masuratorile arata altceva. Cat de rapid este, de fapt, primul Jogger din istoria romanilor
  • Dacia spune ca face suta in 11.2 secunde, insa masuratorile arata altceva.
  • Cat de rapid este, de fapt, primul Jogger din istoria romanilor
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un benzinar turbo cu doar trei cilindri in linie si o capacitate de numai un litru livreaza persoanei de la volan undeva in jurul a 110 CP. Plus 200 de Newton-Metri.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de jumatate de an, la inceputul toamnei trecute, prima generatie a masinii comercializate de Dacia sub denumirea de Jogger a reusit sa impresioneze o Europa intreaga. Atat prin design-ul modern al departamentului exterior, acolo unde stopurile de dimensiuni generoase, verticale, reprezinta principalul element de atractie, cat si prin spatiul extrem de generos de la interior, capabil sa gazduiasca pana la sapte persoane.

Inlocuitoarea duoului format din Lodgy si Logan MCV, noua creatie a romanilor se mai poate lauda, oarecum inutil de adaugat, si cu un pret de vanzare imbatabil, nota de plata pornind de la suma de 15.890 de euro pentru versiunea acompaniata de doua randuri de scaune. Pe cand varianta cu sapte locuri pleaca de la 16.790 de euro, potrivit configuratorului local.

Reteta caracteristica primei generatii a masinii cunoscute sub denumirea de Jogger continua, conform Dacia, cu un benzinar turbo de numai un litri si doar 110 CP, cu trei pistoane in echipare. Un cuplu maxim de 200 de Newton-Metri si o cutie manuala cu sase rapoarte completeaza fiseaza cu specificatii de ordin tehnic, astfel ca problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratia la podea, in 11.2 secunde; teoretic.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 6 Iunie 2022