Gata cu asteptarea, avem primele concluzii. Noua lor masina ameninta serios suprematia germanilor in segmentul de lux

Gata cu asteptarea, avem primele concluzii. Noua lor masina ameninta serios suprematia germanilor in segmentul de lux
  • Noul Lexus LS a debutat oficial inca din luna ianuarie a acestui an
  • Limuzina japoneza impresioneaza in special prin design-ul caroseriei
  • Gama de motorizari va fi formata initial din doua benzinar V6
Trimite unui prieten

A durat mai bine de 11 luni, insa asteptarea a luat in cele din urma sfarsit. Astazi, la aproximativ un an de la premiera ei mondiala, aflam intr-un final cum se conduce, dar si ce sanse are cea mai recenta generatie a limuzinei Lexus LS in fata modelelor germane de lux.

In urma cu mai bine de 11 luni, la inceputul lui ianuarie, Lexus prezenta in fata lumii intregi, cu ocazia Salonului Auto International Nord-American de la Detroit, cea de-a cincea generatie a limuzinei LS.

Proiectata pentru a concura in fata unor nume precum Audi A8, BMW Seria 7 sau Mercedes S-Class, noua nava amiral a companiei japoneze avea sa impresioneze in special prin liniile si formele dramatic stilizate ale caroseriei, demne mai degraba de un concept car decat de un model de serie.

La randul ei, cabina luxosului autoturism din Tara Soarelului Rasare reusea sa atraga numeroase priviri din stanga si din dreapta, atat datorita elementelor de ordin vizual, cat si multumita dotarilor oferite.

Sub capota, cea de-a cincea generatie a limuzinei Lexus LS anunta doua unitati V6 pe benzina - una insotita de un motor electric, iar cealalta de... un sistem de supraalimentare cu doua turbine, capabile sa produca puteri maxime de pana la 415 CP, dupa cum este cazul versiunii 500.

Dar indeajuns cu teoria, a venit momentul probei practice; dupa aproximativ un an de la premiera ei mondiala, noua nava amiral a companiei japoneze ne arata intr-un final cum se conduce si ce sanse are in fata germanilor.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 15 Decembrie 2017