Masina care face BMW X6 sa tremure de frica a primit o noua versiune de top. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"

Masina care face BMW X6 sa tremure de frica a primit o noua versiune de top. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
  • Masina care face BMW X6 sa tremure de frica a primit o noua versiune de top
  • "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la putin peste 200.000 de euro, dupa cum precizam si anterior.

Anuntata cu surle si trambite in prima parte a verii anului 2021, noua varianta de top a gamei comercializate de Porsche sub numele de Cayenne Coupe nu mai are nevoie de (niciun fel de) introducere sau prezentare. Privita de la exterior spre interior, aceasta se remarca in special prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate - insotite de prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer si evacuare montata central.

Porsche Cayenne Turbo GT

Porsche Cayenne Turbo GT

Porsche Cayenne Turbo GT

Seria vestilor bune continua, la nivelul caroseriei, cu plafonul din fibra de carbon si eleroanele pentru luneta si portbagaj - in timp ce, de cealalta parte a portierelor, in cabina, lista atractiilor principale cuprinde inclusiv numeroase insertii de alcantara, cusaturi contrastante, scaune fata cu suport lateral marit, bancheta spate cu locuri individuale, ceasuri de bord partial digitale etc.

Disponibila si pe piata din Romania, la preturi incepand de la putin peste 200.000 de euro, dupa cum precizam si anterior, la momentul prezentarii oficiale, noua varianta de top a gamei comercializate de Porsche sub numele de Cayenne Coupe gazduieste in compartimentul motor un benzinar V8 cu doua turbine, de patru litri si undeva in jurul a 640 de cai putere. Livrati ambelor punti, de o cutie Tiptronic S cu opt rapoarte.

Cu pedala de acceleratie (blocata) la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi gaseste rezolvarea - prin urmare, intr-un timp de circa 3.3 secunde, fisa cu performante continuand cu intervalul de 12.2 secunde necesar parcurgerii probei 0 - 200 de kilometri pe ora si incheindu-se cu viteza maxima de 300 de kilometri pe ora, daca mai era necesara o asemenea mentiune.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (17) Poze Porsche Cayenne Turbo GT
mai multe