Masina care face Passat-ul sa para din secolul trecut. "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"

Masina care face Passat-ul sa para din secolul trecut. "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
  • Masina care face Passat-ul sa para din secolul trecut
  • "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
Trimite unui prieten

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la putin peste 24.600 de euro. Versiunea break costa, in schimb, cu aproape 5.000 de euro mai mult.

Lansata cu surle si trambite acum mai bine de doi ani, cu ocazia editiei din 2018 a celebrului Salon Auto International de la Geneva, cea mai recenta generatie a francezului comercializat sub denumirea de Peugeot 508 se vinde zilele acestea in diferite versiuni si configuratii. Printre nenumaratele variante si optiuni puse la dispozitia clientilor se regaseste inclusiv un 508 SW Hybrid, scos de curand in teste.

Dezvelita oficial chiar la inceputul toamnei trecute, respectiva masina combina o unitate 1.6 PureTech cu un motor electric si o baterie cu capacitatea de 11.8 kWh, astfel rezultand o putere totala de aproximativ 225 CP, potrivit primelor detalii date publicitatii.

Acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza, drept urmare, numai opt secunde - daca este sa dam crezare celor scrise pe site-ul Peugeot Germania, in timp ce viteza maxima se ridica la 240 km/h. Cat despre valoarea din dreptul consumului mediu, noul 508 SW Hybrid anunta un 1.6 litri la suta de kilometri, deloc surprinzator daca tinem cont de autonomia de 52 km din modul electric.

Pe piata din Romania, cea mai recenta generatie a francezului comercializat sub denumirea de Peugeot 508 porneste de la putin peste 24.600 de euro, versiunea break (SW) fiind, in schimb, cu aproape 5.000 de euro mai scumpa decat varianta fastback.

In configuratia de baza, noua masina mizeaza pe un propulsor diesel de 1.5 litri si aproximativ 130 CP, care promite sa consume doar 4.0 litri la 100 de kilometri. Meniul standard cuprinde inclusiv o cutie manuala in sase rapoarte, dar si jante din aliaj cu diametrul de 16 inch, instrumente de bord digitale, climatizare cu reglare automata pe doua zone, plus senzori de parcare spate si display tactil de opt inch.

Motorizarea Hybrid, ce reprezinta - de altfel - si subiectul pricipal al testului realizat de curand de jurnalistii publicatiei britanice Carwow, lipseste, cel putin la momentul de fata, din configuratorul oficial regasit pe site-ul importatorului local al companiei Peugeot.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 5 August 2020