Se vinde ca masina de lux, dar e plina de plastice. "Audi Q7 si BMW X5 sunt la ani lumina distanta"

Se vinde ca masina de lux, dar e plina de plastice. "Audi Q7 si BMW X5 sunt la ani lumina distanta"
  • Volkswagen a lansat un nou Touareg in primavara anului trecut
  • SUV-ul german se bucura de numeroase dotari in premiera
  • Clientul va avea momentan la dispozitie o singura motorizare
Distribuie pe Facebook

Primul test video realizat in compania celei de-a treia generatii a celebrului Volkswagen Touareg scoate la iveala punctele forte si mai putin forte ale SUV-ului construit pe aceeasi platforma cu Audi Q7, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga si chiar Lamborghini Urus.

Lansat pe piata acum mai bine de un deceniu si jumatate, chiar la inceputul anilor 2000, primul SUV din istoria companiei Volkswagen a primit, nu cu mult timp in urma, o noua generatie. A treia la numar, aceasta transforma celebrul Touareg - caci el reprezinta subiectul principal al acestui material, intr-o alternativa serioasa la modele de lux precum Audi Q7, BMW X5, dar si Mercedes GLE.

Cel putin pe hartie, acolo unde SUV-ul germanilor "ascunde" dotari si echipamente extrem de interesante, inclusiv faruri cu matrice de LED-uri, asistent pentru vederea pe timp de noapte ori directie integrala, daca este sa oferim cateva exemple. In plus, clientii mai pot opta si pentru scaune cu masaj, suspensie pe aer ori instrumente de bord digitale si display central cu diagoanala de 15 inch.

Noua nava amiral a companiei Volkswagen, generatia cu numarul trei a celebrului Touareg are insa si partile ei negative, primul test video scotand la iveala atat o cutie automata lenta in raspuns, cat si o serie de materiale mai putin placute la atingere. Ba chiar mai mult decat atat, jurnalistul tine sa sublinieze ca... calitatea interioara este departe in cazul de fata comparativ cu Audi Q7 si BMW X5.

Dupa cum precizam si anterior, SUV-ul germanilor este disponibil la vanzare - cel putin pe piata din Romania, la preturi incepand de la 49.121 euro. Clientii au la dispozitie o singura varianta de motorizare, propulsia fiind asigurata de un propulsor V6 TDI de 3.0 litri si 231 ori 286 CP. In ambele cazuri, o cutie automata cu opt rapoarte si un sistem de tractiune integrala completeaza pachetul tehnic.

Asa cum era de asteptat, Volkswagen planuieste sa ofere si alte unitati pe noul Touareg, oficialii companiei avand in plan inclusiv lansarea unei versiuni V8 diesel cu 421 CP sub capota. Nu vor lipsi din meniu, de asemenea, nici variantele pe benzina - unele dintre acestea urmand a fi insotite de catre un motor electric.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 28 Ianuarie 2019