Ford vrea sa cucereasca piata auto din India

Ford vrea sa cucereasca piata auto din India
Distribuie pe Facebook
Ford intentioneaza ca in perioada urmatoare sa isi concentreze atentia asupra unei noi piete auto. Producatorul american vrea sa renunte la lupta pentru un loc fruntas pe piata din China, unde concurenta este acerba, si se gandeste la noi oportunitati de afaceri pe teritoriul Indiei.
"Sunt foarte multe marci care se lupta pe piata chineza. 90 dupa unele calcule. Pentru ca sunt mai putini competitori ne putem comporta mai bine din punct de vedere al cotei de piata, in India", declarat Joe Hinrichs, presedintele diviziei Asia-Pacific si Africa a grupului Ford.

"Maruti Suzuki este in prezent jucatorul dominant pe piata indiana cu o cota de 47%. Dar noua ne convine directia in care ne indreptam avand in vedere ca ne-am majorat cota de piata in ultimii doi ani. Avem capacitati de productie, noi modele gata sa intre pe piata si investitii in derulare", a adaugat Hinrichs.

In prezent, Ford are o cota de 3% in India, insa aceasta ar putea creste in momentul in care va fi gata uzina din provincia Gujarat, o investitie de un miliard de dolari.
"Ca sa ai succes in India trebuie sa vinzi masini foarte mici, iar Ford nu a fost niciodata puternic in aceasta zona. Cu toate acestea, acum putem emite pretentii in aceasta zona a pietei pentru ca avem 'dimensiunea' necesara", a mai spus Hinrichs.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 21 Mai 2012