Marca BMW sarbatoreste succesul in Romania cu un nou dealer: Auto Cobalcescu

Marca BMW sarbatoreste succesul in Romania cu un nou dealer: Auto Cobalcescu
  • Auto Cobalcescu reprezinta ca dealer integrat marcile Dacia, Renault, Nissan si SaangYong
  • Noul dealer are o suprafata construita de 26.000 mp
  • Investitia a fost de 22 milioane de Euro
Distribuie pe Facebook

Din17 decembrie, Auto Cobalcescu începe activitatea ca reprezentant al marcii BMW. Noul dealer este amenajat în Bucuresti, în complexul Auto Cobalcescu din Splaiul Unirii 311, si este deschis în urma unei investitii de 2 milioane de Euro care asigura respectarea standardelor complete ale marcii BMW. In total, investitia va crea pe termen mediu peste 50 de locuri de munca, cu un efort important în recrutarea, pregatirea si specializarea personalului.

Auto Cobalcescu a început activitatea de comercializare automobile în anul 2002, fiind la acea vreme primul dealer bi-marca Dacia si Renault. Un moment important în istoria companiei a fost în 2009, o data cu inaugurarea celui mai mare complex auto integrat din Romania, construit pe un teren de 18.000 mp, cu o suprafata construita de 26.000 mp, în urma unei investitii de 22 milioane de Euro , fiind singurul dealer tri-marca (Dacia-Renault-Nissan) din Bucuresti. In prezent Auto Cobalcescu reprezinta ca dealer integrat marcile Dacia, Renault, Nissan si SaangYong si este reparator autorizat Saab, alaturandu-se marca BMW ca dealer integrat si BMW Premium Selection.

Marca BMW sarbatoreste succesul in Romania cu un nou distribuitor: Auto Cobalcescu

„La sfarsit de an 2015, Auto Cobalescu a ajuns la 32000 de automobile livrate 30% reprezentand livrari catre clienti corporate, ceea ce reprezinta un potential important si pentru segmentul premium. Marca BMW completeaza astfel perfect oferta noastra si ne ajuta sa valorificam si mai bine portofoliul existent de clienti. Avem astfel o baza excelenta pentru dezvoltarea noii afaceri. Pe termen mediu, BMW are potentialul sa dubleze cifra de a afaceri a centrului nostru de automobile, ceea ce reprezinta o utilizare excelenta a activelor companiei, acesta fiind principalul motiv pentru care ne-am orientat catre o marca premium pentru portofoliul nostru”, a explicat Dan Grigore, director general Auto Cobalcescu.

Marca BMW sarbatoreste succesul in Romania cu un nou distribuitor: Auto Cobalcescu

Noul centru vine cu al doilea showroom ca suprafata din Romania si cu cel mai mare spatiu indoor de prezentare al automobilelor rulate BMW Premium Selection. În plus noul centru BMW vine cu personal si spatiu dedicat pentru service.

„Obiectivul nostru principal este sa construim o relatie speciala cu clientii. BMW ne ofera un produs valoros, în care credem si pe care l-am asteptat cu mult entuziasm. Acum dorim sa oferim servicii pe masura si satisfacția clientilor reprezinta obiectivul nostru principal”, a declarat Viorel Vasii, directorul marcii BMW în cadrul Auto Cobalcescu.

Marca BMW sarbatoreste succesul in Romania cu un nou distribuitor: Auto CobalcescuMarca BMW sarbatoreste succesul in Romania cu un nou distribuitor: Auto Cobalcescu

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (37) Poze Marca BMW sarbatoreste succesul in Romania cu un nou distribuitor: Auto Cobalcescu
mai multe