Seful Lamborghini schimba macazul odata cu lansarea SUV-ului Urus

Seful Lamborghini schimba macazul odata cu lansarea SUV-ului Urus
  • Lamborghini isi va dubla productia odata cu lansarea SUV-ului Urus
  • Deocamdata constructorul italian produce 3500 de vehicule pe an
  • Modelul Urus este asteptat sa debuteze in prima jumatate a anului 2018
Distribuie pe Facebook

CEO-ul constructorului italian Lamborghini a anuntat ca odata cu lansarea SUV-ului Urus, productia anuala va creste de la 3500 la 7000 de exemplare.

Stefano Domenicali este CEO-ul Lamborghini din luna martie a acestui an, succedandu-l pe Stephan Winkelmann. Inca de cand a ocupat noua functie, fostul director al echipei de Formula 1 Ferrari, a facut tot posibilul sa revigoreze marca italiana. Si a reusit.

Cele mai recente planuri ale sale este sa mearga mai departe, chiar daca asta inseamna sa renunte putin la exclusivitatea pe care acest brand si-a bazat pana acum profiturile. Regulile jocului se vor schimba odata cu aparitia viitorului SUV, cand constructorul din Sant'Agata Bolognese se asteapta sa-si dubleze cifrele de vanzari. Acesta vinde deocamdata 3500 de exemplare pe an, iar dupa momentul lansarii lui Urus, acest numar va creste la 7000.

Modelul va ajunge in showroom-uri la inceputul anului 2018, iar linia de productie se afla deja in dezvoltare la uzina din orasul italian devenit cunoscut din cauza Taurului.

In cel mai recent interviu al sau, Domenicali a declarat ca "Vom forta la maxim pentru a vinde 3500 sau mai multe SUV-uri in fiecare an. Interesul publicului pentru acest model este foarte ridicat pe toate pietele pe care activam. SUV-ul va fi un reper pentru noi."

Acest segment este intr-adevar unul foarte popular, iar Lamborghini este cel de-al treilea producator de automobile a Grupului Volkswagen care tatoneaza acest teren. Pionierul a fost Porsche, care in 2002 a lansat modelul Cayenne, devenit azi liderul absolut al vanzarilor marcii la nivel mondial.

Dupa nemtii din Stuttgart, au urmat britanicii de la Bentley care au pasit pe teritoriul SUV-urilor cu primul lor vehicul de acest gen, modelul Bentayga.

Stefano Domenicali a vorbit putin si despre viitorul ceva mai indepartat si despre pozitia constructorului italian fata de masini autonome a caror lansare este inevitabila. Din fericire, acesta a spus ca nu exista planuri pentru dezvoltarea unor astfel de masini deoarece "ar dauna spiritului marcii" si ca "Daca-ti cumperi un Lamborghini, o faci pentru ca vrei sa il conduci. E vorba de emotie pura. Iar in viata, tehnologia trebuie sa fie parte din emotie, nu s-o elimine," a incheiat acesta.

Distribuie pe Facebook
mai multe