Mitsubishi Evo MR si Subaru STI Spec-C

Mitsubishi Evo MR si Subaru STI Spec-C
Mitsubishi si Subaru intra in runda a doua a in lupta pentru suprematie pe scena AWD-urilor agresive.
Trimite unui prieten

AutoExpress a fost "pe faza" si sursele susotesc de zor ca ambii constructori pregatesc versiuni mai puternice ale bolizilor Evo si STI.

LANCER EVOLUTION X MR

O caracterizare de tipul "furios si iute" ar fi banala pentru Evo. De fapt, exista putine cuvinte care sa defineasca tot ce simbolizeaza aceasta masina. "Lancierul" primeste unele retusuri la "armura", cum ar fi masca fata usor revizuita aerodinamic, eleronul, pragurile si jantele vopsite in negru.

Puterea creste cu 20 CP (specificatiile JDM), ajungand la 305 CP. Acceleratia de la 0-100 km/h se produce intr-un timp mai mic de 5s. Transmisia SST dublu ambreiaj, transplantata de la modelul GSR (cu unele ajustari de software) si caroseria au fost intarite pentru a imbunatati manevrabilitatea MR-ului.

IMPREZA WRX STI SPEC C

Subaru abordeaza o strategie diferita in privinta STI-ului Spec C. Specialistii se concentreaza mai ales pe reducerea greutatii masinii, lasand motorul turbo de 2.5l aproape neatins. Kitul aerodinamic al STI-ului va fi putin revizuit, bolidul primind o priza de aer pe plafon, portbagaj din aluminiu, baterie compacta si un rezervor de combustibil mai mic.

Toate aceste operatiuni urmaresc, potrivit celor de la AutoExpress, scaderea in greutate a masinii cu aproximativ 70 kg, ajungand la 1360 kg. De asemenea, Subaru intentioneaza sa echipeze noul Subaru Legacy cu trenul de rulare al STI-ului, o suspensie noua si o emblema "S402", alaturi de un interior mai sportiv.

Modelele se adreseaza deocamdata doar JDM (Japanese Domestic Market)-pietei din Japonia-dar MR si Spec C vor ajunge anul viitor si in UK si SUA.
Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 1 Mai 2008