Una are motor V8 diesel, cealalta... un benzinar cu patru cilindri. Liniuta intre Audi SQ7 si Ford Focus RS

Una are motor V8 diesel, cealalta... un benzinar cu patru cilindri. Liniuta intre Audi SQ7 si Ford Focus RS
  • Britanicii aliniaza la start noile Audi SQ7 si Focus RS
  • SUV-ul german ascunde sub capota un V8 TDI de 435 CP
  • Compacta americana mizeaza pe un benzinar cu patru cilindri
Distribuie pe Facebook

Anul 2018 debuteaza cu o liniuta mai putin obisnuita. In partea stanga a monitorului avem cel mai puternic automobil diesel din lume, modelul Audi SQ7 TDI cu motor V8 de 435 CP, care are de infruntat o compacta pe benzina, in numai patru cilindri si de 350 CP.

2017 ar putea fi considerat cu mare usurinta anul comparativelor inedite, pe lista celor mai "ciudate" teste regasindu-se inclusiv acest versus intre Dacia Logan MCV si... Mercedes E63 AMG S T-Modell.

Nici 2018 nu pare sa se lase insa mai prejos, noul an debutand cu o liniuta care aduce fata in fata cel mai puternic automobil diesel al planetei si o compacta cu un motor de doua ori mai mic din anumite puncte de vedere.

Este vorba, mai precis, despre o cursa de acceleratie pe distanta de 402 metri, care are ca protagonisti primul SQ7 TDI din istoria Audi si, asa cum precizam anterior, cea mai noua generatie a modelului Ford Focus RS.

Inainte de a afla castigatorul acestui mai putin obisnuit duel, tinem sa reamintim ca SUV-ul companiei germane este pus in miscare de un V8 TDI de patru litri, cu doua turbine traditionale si un compresor electric.

Puterea maxima se invarte in jurul valorii de 435 CP si ajunge pe asfalt prin intermediul unei cutii automate cu opt rapoarte, care lucreaza alaturi de un sistem de tractiune integrala pentru cele mai bune performante.

De cealalta parte, hot-hatch-ul producatorului american de automobile mizeaza pe un benzinar cu numai patru cilindri si o singura turbine, cu capacitatea cilindrica de 2.3 litri si aproximativ 350 CP la datorie.

Si in cazul de fata fisa tehnica a fost condimentata cu un sistem de tractiune integrala, noul Ford Focus RS fiind insa nevoit sa se infrunte primul Audi SQ7 TDI din istorie alaturi de o transmisie manuala cu sase trepte de viteza.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 3 Ianuarie 2018