Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie

Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
  • Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii
  • Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
Distribuie pe Facebook

Fisa cu specificatii tehnice nu reprezinta decat un mister, insa un sistem de propulsie cu doua motoare si 584 de cai s-ar potrivi perfect cu design-ul SF al caroseriei in doua portiere.

Prezentata publicului larg la inceputul primaverii anului 2021, prima electrica pe care compania Kia o construieste exclusiv pe o platforma destinata masinilor pe baterii stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privita de la exterior spre interior, gama comercializata de producatorul asiatic sub denumirea de EV6 se remarca in special prin perechea de blocuri optice frontale supradimensionate si ornamentele din plastic lucios de la nivelul aripilor laterale, insa nici stopurile inguste, unite cu o banda iluminata de LED-uri, nu vor trece neobservate.

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un set de jante cu diametrul de pana la 21 de inch, dar si doua display-uri uriase pentru afisarea tuturor informatiilor, plus instrumente de bord digitale si configurabile, instalatie de climatizare automata cu comenzi tactile, unele materiale reciclate s.a.m.d.

Kia EV6 - Poze noi

Kia EV6 - Poze noi

Kia EV6 - Poze noi

Daca vine vorba, in schimb, despre reteta caracteristica departamentului tehnic, ei bine, prima electrica pe care compania Kia o construieste exclusiv pe o platforma destinata masinilor pe baterii vine cu unul sau doua motoare si pana la 584 CP pe ambele punti. Suficient pentru ca, cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa nu dureze decat 3.5 secunde si, totodata, pentru ca gama comercializata de producatorul asiatic sub denumirea de EV6 sa bata, pe 400 de metri, Porsche, Lamborghini si Ferrari.

O adevarata demonstratie de forta, respectiva creatie este disponibila la vanzare si pe piata din Romania, de la 47.993 de euro, cu viitorii clienti primind o reducere de 12.715 de euro, in cazul in care adunam discount-ul oferit de importatorul local cu prima de casare si eco-tichetul disponibil prin Rabla Plus.

Jumatatea noului Hyundai Ioniq 5, impresionanta gama comercializata de Kia sub denumirea de EV6 nu va mai ramane, pentru foarte mult timp, singura electrica pe care compania asiatica o construieste exclusiv pe o platforma destinata masinilor pe baterii, inginerii lucrand zilele acestea la alte sase astfel de produse. Si pentru ca majoritatea informatiilor oficiale cu privire la viitoarele vehicule nu reprezinta decat un mister, designerul Serkan Budur s-a intrebat ce s-ar putea intampla daca printre lansarile cu pricina s-ar numara si un super-coupe.

Curiozitatea fostului participant la un internship organizat anterior, in 2017 si 2018, de studio-ul de design al diviziei Kia Europe s-a transformat intr-o realizare virtuala extrem de spectaculoasa, capabila sa concureze, macar din punct de vedere vizual, cu luxoasele creatii de la Audi, BMW si Mercedes.

Kia EV by Serkan Budur

Kia EV by Serkan Budur

Kia EV by Serkan Budur

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Kia EV by Serkan Budur
mai multe
Publicat în categoria: Virtual Tuning DATA PUBLICĂRII: 22 Octombrie 2021