Printre multiplele detalii demne de precizat se mai regaseste si o dotare extrem de bogata. Formata si din scaune sport multifunctionale ori boxe de inalta fidelitate, de la Harman Kardon. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sistem audio de inalta fidelitate. Format din zece boxe marca Harman Kardon. citește articolul
In versiunea de top, un ansamblu plug-in hybrid compus dintr-o unitate turbo cu patru cilindri in linie si capacitatea de 1.498 de centimetri cubi, pe benzina, plus un propulsor electric alimentat de o baterie litiu-ion de 19.7 kilowati-ora livreaza un total de 272 de cai putere. citește articolul
Sub capota, un motor de doar 120 sau 150 de cai putere este insotit de o baterie de numai 40 ori 52 de kilowati-ora. citește articolul
De asemenea, de la orizont nu lipsesc nici discurile de franare carbon-ceramice sau amortizoarele sport. citește articolul
Conceput special pentru a concura impotriva unor rivali precum Tesla Model Y, respectivul vehicul se mai bucura si de 12 difuzoare semnate Harman Hardon. Plus o instalatie de climatizare cu control automat, pe trei zone, al temperaturii. Mai mult sau mai putin surprinzator. citește articolul
Seria vestilor bune continua atat cu discuri de franare carbon-ceramice, cat si cu o suspensie adaptiva, cu amortizoare controlate electronic, ori tractiune integrala inteligenta. Cu un diferential activ in dotare. Asa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice cu tehnologie LED. Plus sistem de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Oferit in schimbul unei sume de aproximativ 59.900 de euro, incredibilul exemplar in doua portiere a parcurs 61.500 de kilometri pana in prezent. citește articolul
Lista atractiilor principale continua cu un motor aspirat in patru cilindri, cu capacitate de 2.198 de centimetri cubi, montat central. Care lucreaza alaturi de o cutie manuala cu cinci viteze pentru a livra rotilor circa 147 de cai putere, plus 203 Newton-Metri. citește articolul
Totodata, din peisaj nu lipsesc nici sistemul audio de inalta fidelitate ori instalatie de climatizare automata. citește articolul
Alte elemente si detalii demne de mentionat cuprind inclusiv un pachet aerodinamic din fibra de carbon confectionat. Plus jante cu un diametru de 24 de inch, mai mult ori mai putin surprinzator. citește articolul
Sub capota, propulsia este asigurata de o gama variata de unitati mild-hybrid si suta la suta electrice. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu un sprint de la zero la 100 km/h, cu pedala de acceleratie blocata la podea, intr-un timp deloc neglijabil, de circa 7.4 secunde. La polul opus, viteza maxima nu depaseste 225 km/h, se precizeaza in comunicatul disponibil presei de profil. citește articolul
Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara si un sistem de propulsie plug-in hybrid, o motorizare turbo in patru cilindri, de 1.498 de centimetri cubi, pe benzina, lucrand alaturi de un motor electric, plus o baterie litiu-ion cu capacitatea neta de 19.7 kilowati-ora pentru a livra celui de la volan un total de 272 de cai putere. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri si stopuri cu LED. Plus sistem de climatizare cu reglarea automata, pe trei zone, a temperaturii. citește articolul
Pe piata din Romania, preturile pornesc de la suma de doar 30.208 euro, cu varianta de baza oferind un motor 1.5 TSI cu 150 CP. citește articolul
Rezultatul: cu acceleratia la podea, sprintul de la 0 la 100 km/h dureaza doar 2.5 secunde, pe cand viteza de top este limitata la 250 km/h, daca mai era cumva necesar de adaugat. citește articolul
Sub capota, un motor electric dezvolta undeva in jurul a 79 de cai putere si 130 de Newton-Metri, scoate la iveala fisa tehnica. citește articolul
Oferita special pentru a concura impotriva unor modele ca Volkswagen Tiguan, respectiva reteta pluseaza cu scaune fata si spate cu functii de incalzire. Si blocuri optice cu LED, printre altele. citește articolul
De asemenea, din peisaj nu lipsesc nici farurile cu matrice de LED-uri. Ori scaunele sport incalzite. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem multimedia format din sase boxe si un display tactil de 10.5 inch. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice cu tehnologie LED. Plus sistem de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Finisat, la exterior, intr-o nuanta inchisa de rosu si acompaniat, mai mult sau mai putin surprinzator, de dungi de culoare alba, respectivul vehicul iese numaidecat in evidenta, la interior, prin scaunele sport. citește articolul
Sub capota, un motor V8 bi-turbo de patru litri, pe benzina, dezvolta 605 CP si 750 Nm. De unde si un sprint de la zero la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in 3.7 secunde, pe cand viteza de top este limitata la 305 km/h. citește articolul