Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu o cutie manuala in sase viteze. Plus un diferential cu alunecare limitata, o suspensie racing si, nu in ultimul rand, un sistem de franare format din discuri uriase, cu etriere Brembo in dotare. citește articolul
Vreme de cateva zile, in perioada 7 – 13 aprilie 2025, Politia Romana va fi pe strazi cu toate radarele din dotare. Respectiva actiune va culmina cu operatiunea din data de 9 aprilie 2025, atunci cand autoritatile vor actiona non-stop, in intervalul orar 00:00 – 24:00. citește articolul
Este oficial: romanii vor primi de la stat, anul acesta, 7.500 de euro pentru a-si cumpara masini cu propulsie suta la suta electrica. citește articolul
Printre multiplele elemente si detalii demne de mentionat se numara inclusiv un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in numai 2.9 secunde. Cu precizarea ca din meniu nu lipsesc, in plus, nici discurile de franare carbon-ceramice, suspensia revolutionara DiSus-Z, scaunele fata si spate cu masaj, ecranul pasagerului din dreapta soferului, ceasurile de bord digitale ori pielea fina. citește articolul
De asemenea, din pachet nu lipsesc nici blocurile optice fata si spate servite alaturi de tehnologia LED, scaunele cu functie de incalzire in echipare, difuzoarele de inalta fidelitate, bancheta cu rabatare fractionata, incarcatorul wireless pentru telefonul mobil. Sau climatizarea cu reglare automata. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus aer conditionat cu reglare manuala. citește articolul
Alte elemente si detalii demne de mentionat cuprind inclusiv o instalatie de climatizare cu reglarea automata a temperaturii. Plus un sistem audio de inalta fidelitate, care poarta, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, semnatura specialistilor de la Bose. citește articolul
Asteptata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada imediat urmatoare, chiar pana la finalul anului 2025, aceasta isi va intampina cumparatorii inclusiv alaturi de o dotare deloc neglijabila. citește articolul
In perioada Octombrie 2024 - Martie 2025 Rocar Sion a sustinut testele de emisii pentru poluare si a urmat procedura de recertificare a produselor sale, obtinand licenta cu cea mai mare putere in Kw din Romania pentru instalatia GPL Prins cu reductor eVP 500. citește articolul
Proiectat special pentru a concura impotriva unor rivali precum BMW Seria 5 ori Mercedes E-Class, respectivul model ar trebui sa se laude si cu trei ecrane color la nivelul plansei de bord: unul pentru ceasurile de bord digitale, unul pentru sistemul de infotainment, unul pentru pasagerul din dreapta soferului. citește articolul
Oferit si pe piata din Romania, la preturi ce incep de la suma de 41.179 de euro, respectivul model mixeaza un motor 2.0 TSI de 265 CP cu o cutie DSG in sapte viteze. citește articolul
Totodata, din peisaj nu lipsesc nici blocurile optice cu LED, jantele din aliaj usor, scaunele cu reglare electrica, incalzire, ventilatie, masaj, boxele semnate de Harman Kardon. Ori tapiteria din piele perforata. Dupa cum se mai precizeaza in cadrul unui comunicat disponibil presei de profil. citește articolul
Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la suma de 23.000 de euro. citește articolul
Seria vestilor bune continua atat cu farurile, plus stopurile cu LED, cat si cu jantele din aliaj, pe 19 inch, cu ceasurile de bord digitale, cu tapiteria din piele. Ori ecranul tactil de noua inch, dupa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Vopsit, la exterior, intr-o nuanta superba de albastru, respectivul automobil se remarca, la nivelul departamentului interior, atat prin scaunele sport insotite de diferite functii de confort, cat si prin tapiteria din piele de culoare neagra. citește articolul
Insotita de un motor V8 supercharged de 6.2 litri, ce se traduce printr-un total de 1.025 CP, aceasta necesita fix 1.66 secunde pentru a sprinta, cu acceleratia la podea, de la 0 la 96 km/h. Potrivit companiei producatoare. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu un motor V8 twin-turbo de 4.4 litri, pe benzina, ce livreaza 600 CP rotilor de pe puntea spate. Suficient ca problema sprintului de la 0 la 100 km/h sa isi gaseasca, cu acceleratia la podea, in 3.9 secunde. citește articolul
Printre multiplele detalii demne de insirat se mai numara si camerele video pe post de oglinzi laterale. Cu precizarea ca din peisaj nu lipsesc, de asemenea, nici scaunele fata ventilate ori bancheta spate incalzita. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o tapiterie confectionata din piele verde si maronie. Combinatie care isi are sursa de inspiratie in arborii de maslin din regiunea mediteraneana. citește articolul
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anuntat, vineri, ca una dintre cele mai importante autostrazi din Romania se va inchide incepand cu 7 aprilie, in vederea finalizarii lucrarilor de construire a Lotului 2 Mizil - Pietroasele. Data exacta la care circulatia va fi redeschisa nu reprezinta insa decat un mare mister si o necunoscuta de proportii. citește articolul
Totodata, fara costuri suplimentare mai sunt oferite si farurile cu matrice de LED-uri. Ori climatizarea cu reglare automata a temperaturii, daca mai trebuia cumva precizat. citește articolul
Doua modele sport ocupa primele trei pozitii ale clasamentului realizat de specialistii de la iSeeCars, acestia analizand peste 800.000 de tranzactii realizate intre martie 2024 si februarie 2025 pentru a ajunge la urmatorul tabel. citește articolul
Printre multiplele detalii demne de precizat se mai numara si scaunele sport cu diferite functii de confort. Ori bancheta dotata cu locuri individuale. citește articolul
Astfel, sprintul de la zero la 100 km/h ar trebui sa dureze, cu acceleratia la podea, sub patru secunde. citește articolul
Asteptata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada imediat urmatoare, aceasta isi va mai intampina cumparatorii inclusiv alaturi de o suspensie adaptiva. Plus multiple detalii estetice specifice, precum spoilerele fata si spate restilizate pentru o doza extra de sportivitate ori scaunele cu suport lateral marit. citește articolul