Inca de la prima generatie de modele, BMW Seria 5 Sedan s-a caracterizat prin sportivitate rafinata si confort de inalt nivel pe distante lungi. Noua generatie de model, a opta a celui mai de succes sedan business din lume, evidentiaza, de asemenea, caracterul dinamic prin proportiile atletice. Accesoriile BMW M Performance, care vor fi disponibile o data cu lansarea pe piata a noului BMW Seria 5 Sedan si a variantei electrice BMW i5 in octombrie 2023. Acestea imbunatatesc in mod special aspectul sportiv. Gama de accesorii pentru aerodinamica, interior si sasiu ofera multe optiuni pentru personalizare de inalta performanta. citește articolul
Insotit de trei motoare electrice, extremul autoturism de peste Ocean a reusit sa parcurga sfertul de mila in doar 9.6 secunde. citește articolul
Consiliul si-a adoptat astazi pozitia („abordarea generala”) cu privire la propunerea de regulament privind omologarea de tip a autovehiculelor si a motoarelor, precum si a sistemelor, componentelor si unitatilor tehnice separate destinate vehiculelor respective, in ceea ce priveste emisiile si durabilitatea bateriilor, cunoscuta mai bine sub denumirea „Euro 7”. Noul regulament, care reuneste pentru prima data intr-un singur act juridic reglementarile privind autoturismele, camionetele si vehiculele grele, urmareste sa stabileasca norme mai adecvate pentru emisiile vehiculelor si sa reduca si mai mult emisiile de poluanti atmosferici generate de transportul rutier. citește articolul
Sub capota, marea batalie pentru cumparatori se va da, mai nou, intre o unitate in opt cilindri, cu capacitatea de 4.0 litri, si un ansamblu PHEV. citește articolul
Disponibila la preturi incepand de la 52.950 de euro, noua varianta isi va intampina cumparatorii inclusiv alaturi de un motor cu 286 CP. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, si un display central cu o diagonala de 15.4 inch. Plus rezolutia 2.5K. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri Digital Light - capabile sa proiecteze diferite simboluri pe sosea. Plus instalatie de climatizare Thermatic - cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii. citește articolul
Din peisaj nu lipsesc insa nici sistemul de tractiune spate ori suspensia sport. Mai mult sau mai putin surprinzator. citește articolul
Oferit in schimbul unei sume ce depaseste pragul de 100.000 de dolari, nonconformistul produs de lux pluseaza cu o motorizare V8 de 6.2 litri si undeva in jurul a 500 de cai putere. citește articolul
Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara si un sistem de propulsie suta la suta electric. Care ofera pana la 218 CP. citește articolul
Oficialii companiei din Wolfsburg ar fi putut instala sub capota, special pentru amatorii de performanta, si un propulsor turbo in patru cilindri - cu o capacitate de 1.984 de centimetri cubi, de 320 CP. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora in exact 6.4 secunde. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 4.8 secunde. citește articolul
Sub capota, cumparatorii vor avea de ales intre un sistem de propulsie HEV si unul PHEV - ambele solutii avand ca punct de plecare un motor turbo de 1.6 litri, pe benzina. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata. citește articolul
Un motor cu sase cilindri in linie si o capacitate de 3.2 litri, pe benzina, dezvolta undeva in jurul a 343 de cai putere. citește articolul
Disponibil in schimbul unei sume compuse din sase cifre, de 135.790 de euro, impresionantul vehicul se mai poate lauda - printre multe altele, si cu o larga varietate de elemente din piele. citește articolul
Printre numeroasele caracteristici demne de precizat se regaseste si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in circa 4.5, au dezvaluit oficialii companiei producatoare. citește articolul
Sub capota, doua motoare electrice - cate unul pentru fiecare punte in parte, lucreaza impreuna pentru a livra tuturor celor patru roti, printr-o cutie automata cu doua rapoarte, un total de pana la 646 CP. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea in mai putin de 4.0 secunde. citește articolul
Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. 11 masini noi cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6 sau chiar V8. vezi albumul foto
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem audio de inalta fidelitate. Ce poarta semnatura specialistilor de la Focal. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata. citește articolul
Proaspat iesit de pe linia de asamblare, acelasi exclusivist Porsche 911 Turbo S Cabrio se poate inclusiv cu un propulsor twin-turbo de 3.7 litri. Si undeva in jurul a 640 de cai putere. citește articolul
Disponibila in schimbul unei sume care depaseste un sfert de milion de dolari, impresionanta creatie in numai doua portiere pluseaza cu o larga varietate de elemente din piele si fibra de carbon. citește articolul