Seria vestilor bune ar trebui sa continue cu scaunele fata reglabile electric. Cu functii de incalzire, racire, memorie si, nu in ultimul rand, masaj. citește articolul
Acelasi model mai ofera, totodata, fara costuri suplimentare si senzori de parcare spate. Ori geamuri fata electrice, potrivit configuratorului oficial. citește articolul
Oferit si pe piata din Romania, la preturi care pornesc de la suma de 57.061 de euro, modelul din Munchen se poate lauda, in schimb, cu scaune mai confortabile pentru sofer, plus pasager. citește articolul
In prezent, se lucreaza la montarea tablierului metalic al podului hobanat peste raul Siret. Cu o lungime de 307 metri, acesta este al doilea cel mai mare pod hobanat din Romania. citește articolul
Comenzi considerabil mai mari au inregistrat si cei de la Renault. La care se adauga atat Volkswagen, cat si MG, fiecare cu un plus de peste 10%. citește articolul
Foxconn, compania care construieste noul iPhone 16, este pe cale sa semneze cu doi producatori auto japonezi un contract care prevede proiectarea si asamblarea a doua modele cu propulsie suta la suta electrica. citește articolul
Primul SUV din istoria companiei Lamborghini, Urus este construit pe aceeasi plaforma precum Audi RS Q8. Dar cat de asemanatoare sunt, de fapt, cele doua modele de la Volkswagen? citește articolul
Construita pe o platforma dedicata, respectiva reteta va fi oferita atat intr-o versiune cu doar un singur motor, de 167 ori 224 CP, cat si intr-o varianta cu doua unitati de propulsie. Sinonime cu un total de 343 CP pentru un sprint de la zero la 100 km/h, cu acceleratia la podea, intr-un timp de 5.2 secunde. Potrivit unui comunicat disponibil presei de profil. citește articolul
Totodata, din peisaj nu lipsesc nici farurile HD Pixel-LED, jantele din aliaj usor, stopurile duble, scaunele sport multifunctionale, afisajul pe parbriz, bancheta rabatabila fractionat, tapiteria din piele perforata, instalatia audio cu 25 de boxe in dotare, climatizarea pe patru zone. Ori sistemul de rulare semi-autonoma, format din cinci radare, sapte camere, 12 senzori ultrasonici si un lidar. Asa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Trei dintre primele patru locuri ale respectivului top sunt ocupate de modele electrice. citește articolul
Datorita unui motor TSI de 2.0 litri, ce livreaza ambelor punti, printr-o cutie DSG in sapte viteze, un total sinonim cu 333 CP si 420 Nm, aceasta necesita doar 4.6 secunde pentru a sprinta, cu acceleratia la podea, de la 0 la 100 km/h. citește articolul
Sud-coreenii au doua autovehicule in marea finala, cu Hyundai Inster si Kia EV3 concurand impotriva lui BMW X3 pentru distinctia World Car of the Year. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv trei ecrane color diferite. Cu unul pentru ceasurile de bord digitale, unul pentru sistemul de infotainment cu inteligenta artificiala de la Google si Microsoft, iar unul pentru pasagerul din dreapta soferului. citește articolul
Productia de serie a modelului Neue Klasse va incepe la sfarsitul anului 2025. Primul automobil de productie al acestei noi generatii de modele BMW va avea numele de model BMW iX3. Productia de serie a acestui model SAV, care a fost prefigurata anul trecut de BMW Vision Neue Klasse X, va incepe la sfarsitul acestui an la uzina din Debrecen - prima fabrica din reteaua de productie BMW Group care construieste exclusiv automobile electrice. De la sfarsitul anului 2024, uzina produce automobile de preserie pentru teste. citește articolul
Oferita si pe piata din Romania, la preturi incepand de la suma de 41.846 de euro, respectiva reteta se lauda cu o gama variata de dotari premium. Plus multiple unitati pe benzina, motorina si electrificate. Mai mult ori mai putin surprinzator, citește articolul
Insotita de o unitate turbo de 1.5 litri, respectiva versiune isi va intampina clientii alaturi de un total de 115 CP si 260 Nm. Livrarea valorilor precizate anterior se va face doar catre rotile de pe puntea fata, numai prin intermediul unei cutii manuale in sase viteze. citește articolul
Oferit alaturi de un motor turbo de 1.5 litri, ce mizeaza pe serviciile unei cutii cu dublu ambreiaj, in sapte viteze, pentru a livra rotilor un total sinonim cu 170 CP si 275 Nm, respectivul model necesita 9.4 secunde pentru a sprinta, cu acceleratia la podea, de la zero la 100 km/h. citește articolul
Noul Audi A5 Sedan sau BMW Seria 4 Gran Coupe? Raspunsul la aceasta intrebare il aflam din urmatorul material video! citește articolul
Comenzi semnificativ mai mici au inregistrat si cei de la Opel/Vauxhall. La care se adauga Fiat, Citroen, Seat si Mazda, fiecare cu un minus de peste 10%. citește articolul
Politia Romana a mai deschis doua dosare penale dupa ce doi barbati surprinsi de sistemul e-SIGUR ca au depasit limita de viteze au declarat, in mod fals, ca la volan se aflau femei. citește articolul
BYD ar putea alege Germania ca destinatie pentru cea de-a treia fabrica europeana a companiei. citește articolul
Tesla il lauda ca imbunatateste nivelul de siguranta si confortul la volan, insa cat de bun este, de fapt, Autopilotul? citește articolul
Asteptata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in 2027, aceasta se anunta a fi optiunea ideala pentru oras. Datorita unei lungimi de 3.880 mm, dupa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul debutului public. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu o suspensie adaptiva, pe aer. Cu precizarea ca din peisaj nu lipsesc, totodata, nici plafonul panoramic cu transparenta reglabila si nici directia integrala. Dupa cum afirmam, de altfel, si anterior. citește articolul
Proiectata special pentru a concura impotriva unor rivali precum Tesla Model Y, respectiva reteta este oferita atat intr-o versiune BEV, cat si intr-o varianta REEV. citește articolul