Mai multe exemplare Focus RS rechemate in service: "Se deformeaza chiulasa si mananca antigel!"

Mai multe exemplare Focus RS rechemate in service: "Se deformeaza chiulasa si mananca antigel!"
  • Ford recheama in service mai multe exemplare Focus RS
  • Ajunge antigel in camera de ardere
  • De vina ar fi garnitura de chiulasa sau chiar chiulasa
Distribuie pe Facebook

Constructorul american de automobile recheama in service mai multe exemplare Focus RS, asamblate intre 2015 si 2017. Ford a luat aceasta decizie dupa ce tot mai multi proprietari s-au plans de un consum exagerat de antigel si de fumul alb scos pe evacuare.

In urma cu ceva timp, mai multi proprietari de Ford Focus RS se plangeau pe diferite forumuri ca motorul EcoBoost de 2.3 litri, care sub capota hot-hatch-ului dezvolta 350 de cai putere, are o problema grava.

Ford Focus RS

Dupa ce acestia au explicat ca masina scoate fum alb pe evacuare "la rece", mai multi ingineri s-au pus pe treaba si au declarat ca acest fum este cauzat de un consum excesiv de antigel. Mai mult decat atat, acestia au mers mai departe si au spus ca din cauza caldurii excesive, blocul motor se deformeaza, garnitura de chiulasa nu isi mai face treaba, astfel ca intre bloc si chiulasa apar anumite scapari.

Ford Focus RS

Oficialii brand-ului din Dearborn au recunoscut oarecum indirect la acea vreme ca unitatea de propulsie are o problema, insa nu au vrut sa dea mai multe detalii. Acum insa au facut totul public si au anuntat ca recheama in service un numar destul de mare de modele Focus RS.

Ford Focus RS

Mai exact, toate exemplarele construite intre 2015 (3 august) si 2017 (6 iulie) la uzina Saarlouis din Germania, trebuie sa treaca in urmatoarea perioada pe la service-uri deoarece "o cantitate destul de mare de antigel ajunge in camera de ardere." De vina, spun inginerii de la Ford, ar fi garnitura de chiulasa sau chiar chiulasa, si nu blocul motor, asa cum se zvonea in urma cu cateva luni.

Ford Focus RS

In documentul care anunta aceasta masura se mai arata ca manopera dureaza 9.2 ore, in cazul inlocuirii garniturii si 10.3 ore daca mecanicii trebuie sa schimbe chiulasa cu totul. Ford vrea ca acest proces sa nu fie unul de durata, tocmai de aceea si-a instruit personalul din service-uri sa repare orice Focus RS (din perioada amintita) care le trece pragul, indiferent daca proprietarul a primit sau nu inca scrisoarea care il anunta ca aceasta operatiune este obligatorie.

Ford Focus RS

Ford Focus RS

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Ford Focus RS
mai multe