Noul Renault Megane RS Trophy debarca la Nurburgring!

Noul Renault Megane RS Trophy debarca la Nurburgring!
Sau, in alta ordine de idei, cel mai rapid Renault de serie din istorie da piept cu cel mai infricosator circuit din lume.
Distribuie pe Facebook

Dezvaluit in urma cu doar cateva zile, noul Renault Megane RS Trophy se auto-proclama cel mai rapid model de serie din istoria constructorului francez. Si nu e departe de adevar. Multumita unui motor turbo de doi litri, ce dezvolta nu mai putin de 265 cai putere si 360 Nm, impresionantul hot hatch reuseste sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar fix sase secunde! Mai mult de atat, distanta 0 - 1.000 metri este parcursa in numai 25.4 secunde, in timp ce viteza maxima este de 254 km/h!

Noul Renault Megane RS Trophy debarca la Nurburgring!

Dar asta nu e tot. Noul Renault Megane RS Trophy a facut recent o expeditie la Nurburgring, reusind sa raspunda provocarii impuse de Iadul Verde cu un timp extrem de impresionant - 8 minute si 7.97 secunde! In alta ordine de idei, hot hatch-ul francez este unul dintre cele mai rapide modele cu tractiune fata care au calcat vreodata asfaltul circuitului german. In plus, ca o comparatie, vechiul Renault Megane R26.R reusea sa parcurga un tur la Nurburgring in aproximativ 8 minute si 16.90 secunde.

Noul Renault Megane RS Trophy debarca la Nurburgring!

La final, reamintim ca noul Renault Megane RS Trophy va fi produs in doar 500 de exemplare. Pretul de pornire poate parea prohibitiv - 35.500 euro in Franta, insa avem de-a face cu unul dintre cele mai rapide modele cu tractiune fata din istorie!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Renault Megane RS Trophy la Nurburgring
mai multe