Si eu debarc in fiecare zi la service cu al meu. M-au sunat de la service sa ma intrebe daca sunt multumit de serviciile lor. Le-am spus ca sunt dar atat de des ajung la ei cu alta problemed diferite incat vreau sa scap de masina, deja simt ca platesc degeaba parcarea la birou ca o tin mai mult la service.
Teo, ce probleme ai cu RS-ul? Electrice sau mecanice? Partea electrica a fost mai mereu boala frantuzoaicelor. Speram ca toti Renault Sport a invatat din greseli.
am vorbit eu cu cei de la Renault Sport si pretul incepe de la 35.500e in Franta. E disponibil doar in UK, Germany, Belgium, Portugal, Spain, Italy, Switzerland, Autria si Slovenia; pretul mi se pare absurd... de banii aia iei un golf r care e clar alta clasa
Pentru un Golf R ti-ar mai trebuii vreo 4500-5000€. Totusi...chiar daca ar avea acelasi pret ca Renault-ul, tot Megane as alege pentru ca e mai rapid ca R-ul, design-ul mai diferit si exclusivist tinant cont ca vor fii produse doar 500 de bucati!:) (parerea mea..acum fiecare q gusturile lui..:P)
incepe de la 32000e golful cat despre partea cu mai rapid, oricat de fan ai fi renault tre sa recunosti ca o masina cu tractiune fata n-o sa fie in veci mai rapida ca o masina 4x4. Partea cu exclusivist nu stiu ce sa zic sa platesti vreo 7000e in plus pt 15 cai cad pt 1000 de lire poti cumpara un ecu care iti da vreo 317 mi se pare putin stupid. Iar la design, au schimbat jantele si au pus niste stickere? pana mea...
1 Golf R e 34000 cu DSG 2.0ED ,e oferta, pana mea cascati ochi pe site-ul v-dub. oricum DSG-ul e cu probleme deci oricum pica
2 meganul e 28000 versiunea cu 250cp, full. mai pui 1000 si iei si unitate ecu nou si-ti da vreo 317cp lejer. Fiabilitatea renault e pusa la indoiala. Meganul normal, a fost votata ca masina cu cele mai multe probleme de cititorii Top Gear
3 designul e discutabil e targetat mai pt boyracer asa. Fiecare cu ce-i place
Chiar vreau sa cred chestia cu fiabilitate dar imi vine greu sa cred ca senzorii de presiune din roti si alte mufe sunt facut special pt renault sport. Eu am un Renault si m-am tot luptat cu lumea care batjocura frantzuzoaica dar trebuie sa recunosc daca mecanica e stralucita la electrice sunt in copac... Chiar si la Top Gear parca, au testat RS-ul Mk2 si a avut probleme electrice pe circuit.
Vreau sa vad si eu un posesor de Renault Sport care sa aibe peste 200000km si sa fie fericit
Si eu as alege tot Megane Rs, da clasa la orice model de Golf, fie R fie Gti Edition etc. Nu ma refer strict la sprint ul 0 100 km/h sau viteza maxima. Conteaza si cum este transmisa puterea la roti. Dar cum toti ridicam in slavi nemtoaicele, este normal sa alegem Golf....plus ca nu se compara cu Loganul de lux al Renault.....
320 NM din 2003 si astia in 2011 la un motor asa de mult lucrat doar 360. stiu o sa zici ca e benzinar dar tot cred ca e mai fiabil si mai frumos decat Golf-ul. Eu nu cred in Renault RS ca fiind o masina echilibrata la capitolul fiabiliatate vs costuri-oricum fiecare cu parerea lui.
Da, ma hazardez... ai condus cumva Rs ul F1 team, cel de 230 cp cu LSD? Atunci vei sti despre ce vorbesc, cum transmite puterea catre roata care are aderenta mai buna si ai impresia ca este pe sine. De altfel in toate testele Megane Rs a iesit si iese super bine. Daca nu ma crezi, documenteaza te, divizia Sport a Renault nu are legatura cu masinile de serie, dar banuiesc ca stiai lucrul asta. Nu va suparati pe mine, dar cam asta este adevarul.. Sunt supermasini - parerea mea
va bateti intre megane rs si gti..dar cu 36.000 de mii de euro mai bine imi iau un ford focus rs 500 (350 de cp).pacat ca s-au vandut...si arata si mai bine din punctul meu de vedere...
Faptul ca bate pe nring M5 e60, 1M, TT-RS si multe altele pe langa orice FWD este incredibil. La tractiune fata reno au fost si vor ramane cei mai tari.