Opel, cea mai vanduta marca de import in programul de casare

Opel, cea mai vanduta marca de import in programul de casare
Bucuresti. Opel a inregistrat cea mai mare cota de vanzari a unei marci de import, cu 9,1% din totalul de 4.155 de automobile comercializate pana acum in cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national 2011. Cifrele au fost comunicate de APIA si sintetizeaza volumele de vanzari de la debutul acestuia in 2011 pana la finalul lunii aprilie.
Trimite unui prieten
Opel s-a clasat pe primul loc al vanzarilor masinilor de import cu 378 de automobile, fiind urmat de Skoda (369 unitati), Chevrolet (363 unitati), Renault (355 unitati) si Volkswagen (304 unitati). Cel mai bine vandut model Opel in prima parte a programului de casare este Opel Astra Classic III, urmat de Opel Corsa si Opel Astra.

Astra Classic III si-a dovedit inca o data actualitatea: oferta Opel aduce in prim plan motorizarea 1.6 in 5 usi, disponibila in continuare de la 8.950 Euro cu TVA si trei prime de casare. Dotarile includ aer conditionat, ESP, airbag-uri frontale sofer si pasager si airbag-uri laterale fata, ABS, servodirectie, volan imbracat in piele, comenzi audio pe volan, proiectoare ceata.

Opel propune in continuare modelul Corsa la 6.470 Euro cu TVA si trei prime de casare, modelul fiind dotat cu optiuni precum ABS, airbag sofer si pasager, servodirectie, inchidere centralizata, reglarea electrica a inaltimii farurilor, oglinzi retrovizoare actionate electric, avertizor sonor pentru faruri aprinse, faruri cu halogen, coloana volanului reglabila pe doua directii.

Programul de casare

Conform autoritatilor, obiectivul programului vizeaza diminuarea poluarii prin scoaterea din uz a autoturismelor vechi cu nivel de poluare ridicat. Prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2010 s-au casat 189.323 autoturisme uzate.

Opel in 2010: crestere de piata si ascensiune in topul importatorilor

Primele rezultate ale programului de innoinre a parcului auto urmeaza performantelor de vanzari ale Opel in 2010. Cu peste 6700 de autovehicule inmatriculate, Opel si-a depasit realizarile anului anterior si a urcat un loc in clasamentul importatorilor.

Producatorul german a incheiat 2010 cu o cota de piata de 6,5%, cu aproape doua procente mai mult decat in anul 2009. Cresterea a adus si urcarea pana pe locul 4 in clasamentul importatorilor de pe piata romaneasca.


Sursa: Opel
Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 9 Mai 2011