Spotul Mazda "Sfideaza conventiile" castiga premiul TED

Spotul Mazda "Sfideaza conventiile" castiga premiul TED
Trimite unui prieten

Lunea trecuta spotul "Sfideaza conventiile", parte din actuala campanie de brand Mazda, lansata anul trecut la Salonul Auto de la Geneva, a fost ales unul din cele 10 castigatoare a celei de-a doua competitii anuale Ads Woth Spreading, organizata de TED, o organizatie non-profit ce reuneste in cadrul unor evenimente globale persoane din trei domenii: Tehnologie, Divertisment si Design. Conform TED, competitia este menita sa "rasplateasca inovatia, ingenuozitatea si inteligenta in publicitate".

Spotul inspirational "Sfideaza conventiile" il prezinta pe Masahiro Moro, Executive Officer la Mazda Motor Corporation si fost Vicepresedinte de Marketing la Mazda Motor Europe. Aceasta descrie cum Mazda este legata de orasul sau natal Hiroshima, Japonia si care - asemeni orasului si oamenilor - a avut mereu abilitatea de a sfida conventiile pentru a depasi provocarile istoriei. Din aceasta traditie a luat nastere cultura inovativa Mazda, de a crea produse care au schimbat de-a lungul anilor, industria auto - spotul numeste doua dintre ele, motorul rotativ si strategia unica Mazda de reducere a greutatii. Aceasta ultima inovatie a ajutat in crearea unei noi generatii de automobile Mazda ce integreaza tehnologia SKYACTIV, pe cale sa schimbe inca o data industria prin setarea unor noi valori in ceea ce priveste consumul si emisiile scazute, combinate cu placerea de a conduce.

"Campania de brand si site-ul sau", a declarat Jeff Guyton, Presedinte si CEO Mazda Motor Europe, "a fost abordarea noastra de a descrie si de a povesti despre unicitatea produselor Mazda, oferind in acelasi timp un motiv clientilor de a crede in Mazda si oamenii sai. Suntem mandri ca TED ne-a ales printre castigatori alaturi de alte noua nume ca L'Oreal, Canal+ sau Microsoft".

Campania a fost dezvoltata de Cosmo, agentia Mazda pentru Europa. Cosmo este o agentie full service fiind un parteneriat intre JWT, Mindshare si Wunderman in Germania. "Suntem incantati sa fim recunoscuti pentru parteneriatul cu Mazda", a declarat Stef Tiratelli, CEO Cosmo. "Este pentru prima data cand o agentie din Germania a fost recompensata de TED, reprezentand o recunoastere a talentului Mazda, JWT si ale tuturor agentiilor partenere".

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 7 Martie 2012