Trei masini germane care au parasit linia de asamblare in 2023 si nu se vor mai intoarce niciodata

Trei masini germane care au parasit linia de asamblare in 2023 si nu se vor mai intoarce niciodata
Trei masini germane care au parasit linia de asamblare in 2023 si nu se vor mai intoarce niciodata.
Distribuie pe Facebook

Audi TT

Prezentat publicului larg acum mai bine de 25 de ani - inca de la inceputul lui 1998, celebrul Audi TT a parasit de curand, odata pentru totdeauna, linia de fabricatie.

Disponibil - de-a lungul timpului, in trei generatii diferite, respectivul model german si-a intampinat cumparatorii in nenumarate variante si configuratii.

Meniul specific legendarului Audi TT a culminat cu o versiune de inalta performanta RS - insotita de un motor turbo cu cinci cilindri in linie si o capacitate de 2.5 litri.

Acelasi automobil se mai putea lauda, totodata, si cu o putere de 400 de cai, livrata ambelor punti printr-o cutie automata in sapte rapoarte - cu dublu ambreiaj.

Rezultatul - cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi gasea rezolvarea in numai 3.7 secunde.

Mercedes CLS

Dezvelit intregii planete in urma cu mai bine de 19 ani, inca de la inceputul lui 2009, celebrul Mercedes CLS a dat nastere unui nou trend - coupe-ul cu patru usi.

Oferit - de-a lungul timpului, in trei generatii diferite, autoturismul cu pricina a pus la dispozitia clientilor sai si o versiune in cinci portiere, de tip Shooting Brake.

Meniul caracteristic legendarului Mercedes CLS a cuprins inclusiv o varianta AMG 63 S 4Matic - acompaniata de o unitate V8 twin-turbo de 5.5 litri si 585 CP.

Acelasi produs al companiei germane se mai putea lauda - de asemenea, atat cu o transmisie automata in sapte rapoarte, cat si cu tractiune integrala avansata.

Rezultatul - cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi gasea rezolvarea in doar 3.6 secunde.

Porsche Panamera Sport Turismo

Lansat pe piata acum mai bine de sase ani - inca de la inceputul lui 2017, primul Porsche Panamera Sport Turismo din istorie va ramane, din pacate, si singurul.

Comercializat doar intr-o singura generatie, respectivul model german s-a bucurat - in versiunea de top Turbo S E-Hybrid, de un ansamblu plug-in hybrid.

Mai precis, varianta mentionata si anterior mixa un motor twin-turbo cu opt cilindri in V, cu o capacitate de 4.0 litri, cu o unitate electrica, pentru putere de 700 de cai.

Astfel - cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi gasea rezolvarea in 3.2 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 14 Februarie 2024