Opel Insignia OPC: premiera fierbinte la Salonul Auto de la Barcelona

Versiunea cu performante ridicate a Masinii Anului 2009, Opel Insignia OPC, va fi lansata pe 7 mai, avnd premiera la Salonul Auto de la Barcelona, la zece ani dupa lansarea primului model OPC (Opel Performance Center). Inima autovehic
Trimite unui prieten
Opel Insignia OPC: premiera fierbinte la Salonul Auto de la Barcelona
Versiunea cu performante ridicate a Masinii Anului 2009, Opel Insignia OPC, va fi lansata pe 7 mai, avnd premiera la Salonul Auto de la Barcelona, la zece ani dupa lansarea primului model OPC (Opel Performance Center).
Inima autovehiculului Insignia OPC este motorul Turbo 2.8 V6. Aceasta versiune, derivata din puternicul motor pe benzina deja disponibil pentru cel mai performant model al gamei Insignia, ofera o putere de 239 kW/325 CP. Aceasta crestere a puterii a fost obtinuta printr-un proces special de dezvoltare a motorului si prin reproiectarea sistemului de evacuare, reducnd astfel in mod semnificativ contra-presiunea. Si, deoarece sunetul este un element important in estimarea caracteristicilor unui motor, specialistii in acustica au prelucrat sistemul de evacuare al motorului V6, prevazndu-l cu amortizoare de zgomot centrale si posterioare.
Insignia OPC este disponibil cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza. Cuplul puternic, de 400 Nm, asigura din plin putere de tractiune, chiar si la turatii reduse ale motorului. Datorita acestor performante ale motorului, modelul Insignia OPC atinge o viteza maxima de 250 km/h (restrictionata) si accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar sase secunde.
Sasiul deja foarte performant al autovehiculelor Insignia a fost supus unei reglari fine pentru varianta OPC, prin reducerea garzii la sol cu 10 mm fata de sasiul Insignia (versiunea sport cu tractiune integrala). Noul sasiu mecatronic a fost prevazut, de asemenea, cu o noua punte fata. Arhitectura suspensiei fata a modelului Insignia OPC pastreaza asa numita bara McPherson, insa inginerii de la Opel Performance Center au dezvoltat o varianta superioara, denumita HiPerStrut (high performance strut" - bara cu performante ridicate). Aceasta ofera o senzatie mai buna de control asupra directiei, reducerea perturbarilor directiei provocate de cuplul ridicat si o sporire a manevrabilitatii pentru sofer.
Insignia OPC este prevazuta cu o suspensie adaptativa FlexRide, care nu se adapteaza doar situatiei de conducere si stilului de conducere, ci si preferintelor soferului. in timp ce la modelul Insignia sistemul permite comutarea ntre setarile adaptative standard, un mod pentru conducerea confortabila si unul sportiv, la modelul OPC acesta se adreseaza in mod clar celor care prefera un stil de conducere sportiv. Soferii OPC pot selecta trei moduri sport diferite: modul standard pentru setari de confort ridicat, un mod Sport special si modul OPC pentru performante optime.
Pentru prima data in cadrul portofoliului OPC, sistemul Adaptive 4x4 si diferentialul autoblocabil electronic (eLSD) pentru puntea spate sunt dotari standard. Unitatea de gestionare a tractiunii integrale a fost recalibrata pentru a adapta distributia cuplului conform conceptului sportiv al OPC. Avnd in vedere performantele mai ridicate ale OPC, au fost depuse eforturi substantiale pentru mbunatatirea suplimentara a sistemului de frnare. Cunoscatorii vor remarca imediat etrierele Brembo si discurile de frna perforate de 355 mm pe puntea fata.
Am fost implicat personal in dezvoltarea modelului Insignia OPC si testele cuprinzatoare pe cel mai solicitant circuit de curse din lume, Nrburgring Nordschleife, au constituit o experienta foarte placuta. Scopul nostru a fost sa concuram cu cei mai buni dintre cei mai buni"," a declarat Hans Demant, director administrativ al Adam Opel GmbH.
Aspectul distinct exprima in mod clar ambitiile dinamice
Caroseria de ultima generatie cu un design sportiv elegant este inspirata din prototipul GTC din 2007, pastrnd insa filosofia de design Insignia, care mbina maiestria sculpturala cu precizia germana.
Spre deosebire de versiunile Insignia mai putin puternice, modelul OPC are o noua parte frontala spectaculoasa, cu doua prize de admisie verticale de mari dimensiuni si o bara de protectie spate cu tevi de evacuare duble integrate. Jantele de 19 inch (cu pneuri 245/40) sunt dotari standard si confera autovehiculului postura pe care o merita. Noile jante usoare forjate de 20 inch (cu pneuri 255/35) sunt disponibile optional.
Sportivitatea dinamica a exteriorului este reflectata si de postul de conducere. La deschiderea portierei, modelul OPC impresioneaza imediat, prin dotari precum scaunele unice Recaro, volanul sportiv cu baza plata si mnerul special al schimbatorului de viteze. De asemenea, modelul OPC este prevazut cu instrumente de bord cu aspect distinct.
Insignia OPC marcheaza nceputul unei noi ere pentru portofoliul OPC; ndraznet, insa mai matur si elegant si mai ambitios dect a fost vreodata. OPC rezuma experienta Insignia: dinamism si rafinament", a declarat Alain Visser, vicepresedinte Opel pentru GM Europe.
239 kW/325 CP si 400 Nm; accelerare de la 0 la 100 km/h in sase secunde
Sasiu mecatronic special proiectat cu tractiune integrala
Primele autovehicule vor fi livrate in aceasta toamna
Versiunea cu performante ridicate a Masinii Anului 2009, Opel Insignia OPC, va fi lansata pe 7 mai, avnd premiera la Salonul Auto de la Barcelona, la zece ani dupa lansarea primului model OPC (Opel Performance Center).
Inima autovehiculului Insignia OPC este motorul Turbo 2.8 V6. Aceasta versiune, derivata din puternicul motor pe benzina deja disponibil pentru cel mai performant model al gamei Insignia, ofera o putere de 239 kW/325 CP. Aceasta crestere a puterii a fost obtinuta printr-un proces special de dezvoltare a motorului si prin reproiectarea sistemului de evacuare, reducnd astfel in mod semnificativ contra-presiunea. Si, deoarece sunetul este un element important in estimarea caracteristicilor unui motor, specialistii in acustica au prelucrat sistemul de evacuare al motorului V6, prevazndu-l cu amortizoare de zgomot centrale si posterioare.
Insignia OPC este disponibil cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza. Cuplul puternic, de 400 Nm, asigura din plin putere de tractiune, chiar si la turatii reduse ale motorului. Datorita acestor performante ale motorului, modelul Insignia OPC atinge o viteza maxima de 250 km/h (restrictionata) si accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar sase secunde.
Sasiul deja foarte performant al autovehiculelor Insignia a fost supus unei reglari fine pentru varianta OPC, prin reducerea garzii la sol cu 10 mm fata de sasiul Insignia (versiunea sport cu tractiune integrala). Noul sasiu mecatronic a fost prevazut, de asemenea, cu o noua punte fata. Arhitectura suspensiei fata a modelului Insignia OPC pastreaza asa numita bara McPherson, insa inginerii de la Opel Performance Center au dezvoltat o varianta superioara, denumita HiPerStrut (high performance strut" - bara cu performante ridicate). Aceasta ofera o senzatie mai buna de control asupra directiei, reducerea perturbarilor directiei provocate de cuplul ridicat si o sporire a manevrabilitatii pentru sofer.
Insignia OPC este prevazuta cu o suspensie adaptativa FlexRide, care nu se adapteaza doar situatiei de conducere si stilului de conducere, ci si preferintelor soferului. in timp ce la modelul Insignia sistemul permite comutarea ntre setarile adaptative standard, un mod pentru conducerea confortabila si unul sportiv, la modelul OPC acesta se adreseaza in mod clar celor care prefera un stil de conducere sportiv. Soferii OPC pot selecta trei moduri sport diferite: modul standard pentru setari de confort ridicat, un mod Sport special si modul OPC pentru performante optime.
Pentru prima data in cadrul portofoliului OPC, sistemul Adaptive 4x4 si diferentialul autoblocabil electronic (eLSD) pentru puntea spate sunt dotari standard. Unitatea de gestionare a tractiunii integrale a fost recalibrata pentru a adapta distributia cuplului conform conceptului sportiv al OPC. Avnd in vedere performantele mai ridicate ale OPC, au fost depuse eforturi substantiale pentru mbunatatirea suplimentara a sistemului de frnare. Cunoscatorii vor remarca imediat etrierele Brembo si discurile de frna perforate de 355 mm pe puntea fata.
Am fost implicat personal in dezvoltarea modelului Insignia OPC si testele cuprinzatoare pe cel mai solicitant circuit de curse din lume, Nrburgring Nordschleife, au constituit o experienta foarte placuta. Scopul nostru a fost sa concuram cu cei mai buni dintre cei mai buni"," a declarat Hans Demant, director administrativ al Adam Opel GmbH.
Aspectul distinct exprima in mod clar ambitiile dinamice
Caroseria de ultima generatie cu un design sportiv elegant este inspirata din prototipul GTC din 2007, pastrnd insa filosofia de design Insignia, care mbina maiestria sculpturala cu precizia germana.
Spre deosebire de versiunile Insignia mai putin puternice, modelul OPC are o noua parte frontala spectaculoasa, cu doua prize de admisie verticale de mari dimensiuni si o bara de protectie spate cu tevi de evacuare duble integrate. Jantele de 19 inch (cu pneuri 245/40) sunt dotari standard si confera autovehiculului postura pe care o merita. Noile jante usoare forjate de 20 inch (cu pneuri 255/35) sunt disponibile optional.
Sportivitatea dinamica a exteriorului este reflectata si de postul de conducere. La deschiderea portierei, modelul OPC impresioneaza imediat, prin dotari precum scaunele unice Recaro, volanul sportiv cu baza plata si mnerul special al schimbatorului de viteze. De asemenea, modelul OPC este prevazut cu instrumente de bord cu aspect distinct.
Insignia OPC marcheaza nceputul unei noi ere pentru portofoliul OPC; ndraznet, insa mai matur si elegant si mai ambitios dect a fost vreodata. OPC rezuma experienta Insignia: dinamism si rafinament", a declarat Alain Visser, vicepresedinte Opel pentru GM Europe.
239 kW/325 CP si 400 Nm; accelerare de la 0 la 100 km/h in sase secunde
Sasiu mecatronic special proiectat cu tractiune integrala
Primele autovehicule vor fi livrate in aceasta toamna
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (7)
Poze Opel Insignia OPC: premiera fierbinte la Salonul Auto de la Barcelona
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Mercedes a 160 benzina 2011 3155 €
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 11500 €
Skoda fabia benzina 2010 2955 €
-
Mercedes c 180 benzina+gpl 2001 1600 €
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
Dezmembrez opel corsa e 4 usi 95613 km reali z22v b14xel...
-
Set anvelope michelin 235/60 r18 2200 Lei
Jante aliaj originale r18 toyota rav 4 2018 cu senzori originali 2400 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3200 €
-
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Dacia sandero stepway 1.0 2021 9200 €
Ford focus 1.5 2019 7200 €
-
Ford focus benzina 2014 4433 €
Codiță honda cbr 954 300 Lei
Vând sau dezmembrez piaggio liberty 125 4 timpi injecție cu... 900 €
-
Ford focus benzina 2014 4699 €
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
Dezmembrez opel astra k hatchback 1.0turbo b10xft motor cutie...
-
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3900 €
Motor diesel bpz gol 1.9 tdi skoda octavia 1z3 2004 1800 Lei
Dezmembrez skoda octavia ii facelift break 1.2 tsi 105 cai...
-
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Renault megane 1,5 diesel 2012 3450 €
Dezmembrez peugeot boxer 3 maxi frigorific 2.0 hdi ahn euro 6
-
Vand/schimb scuter 150 cc 4t lifan, gy6, first bike, chinezesc 2000 Lei
Nissan leaf tekna special 2019 18900 €
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4500 €
-
Ford focus diesel 2012 3955 €
Cauciucuri enduro cross sh 17,18,19, 21 1 €
Vw touran 1400 benzina cutie automata dsg 2012 5890 €
-
Dacia pick up benzina+gpl 2008 5500 €
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3200 €
Ford focus 1,6tdci 2008 1750 €
-
Dezmembrez fiat talento/renault trafic 3/opel vivaro b 1.6 dci...
Motor diesel gol1.9 tdi 2 inj cu h!!! volkswagen passat 3b3... 1800 Lei
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4700 €



Publicat în categoria: Alte articole
DATA PUBLICĂRII: 15 Aprilie 2009