Nemtii si-au facut de cap cu primul BMW M5 electrificat din istorie. Super sedanul din Munchen se lauda acum cu un total de 910 CP si 1200 Nm

Acompaniata de un ansamblu plug-in hybrid de 727 cai putere si 1.000 Newton-Metri, cea de-a saptea generatie a emblematicului BMW M5 ocupa un loc fruntas in topul celor mai performante autoturisme de serie ale planetei, cu respectivul automobil de inalta performanta din Munchen avand nevoie de numai 3.5 secunde pentru a rezolva, cu pedala de acceleratie blocata la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 kilometri pe ora. Insuficient pentru nemtii de la Manhart, care au modificat binecunoscutul propulsor cu opt cilindri in V, doua turbine si o capacitate de 4.395 de centimetri cubi pentru un total de 910 cai putere, la care se adauga 1200 Newton-Metri.
De la orizont nu lipsesc nici jantele cu diametrul de pana la 22 inch, servite alaturi de anvelope cu latimea de pana la 315 milimetri, insa printre multiplele elemente demne de mentionat se numara si un nou kit aerodinamic, compus din componente confectionate din fibra de carbon.
Insotita de un pret de vanzare care porneste de la suma de 144.400 de euro, cea de-a saptea generatie a emblematicului BMW M5 isi mai intampina clientii si alaturi de faruri adaptive, cu tehnologie LED, de instrumente de bord digitale, de scaune sport cu diferite functii de confort, de un display tactil. Toate oferite in standard, fara costuri suplimentare.


