ACESTA este noul Volvo ES90! Rivalul lui BMW i5 vine cu 680 CP sub capota si un ecran de 14.5" in centrul bordului. Cat costa

ACESTA este noul Volvo ES90! Rivalul lui BMW i5 vine cu 680 CP sub capota si un ecran de 14.5" in centrul bordului. Cat costa
Totodata, din peisaj nu lipsesc nici farurile HD Pixel-LED, jantele din aliaj usor, stopurile duble, scaunele sport multifunctionale, afisajul pe parbriz, bancheta rabatabila fractionat, tapiteria din piele perforata, instalatia audio cu 25 de boxe in dotare, climatizarea pe patru zone. Ori sistemul de rulare semi-autonoma, format din cinci radare, sapte camere, 12 senzori ultrasonici si un lidar. Asa cum precizam, de altfel, si anterior.
Trimite unui prieten

Chiar daca au trecut numai 14 zile de la premiera mondiala a noului Volvo ES90, suedezii nu pierd vremea deloc si anunta ca adversarul lui BMW i5 este disponibil deja spre comercializare. La preturi incepand, in Germania, de la suma de 71.990 de euro, cumparatorii avand, in prezent, la dispozitie doar trei versiuni diferite de performanta, dupa cum urmeaza:

• o varianta cu un motor electric de 333 de cai putere si o baterie litiu-ion de 92.0 kilowati-ora, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 6.9 secunde, o viteza de top limitata la 180 de kilometri pe ora si, nu in ultimul rand, o autonomie totala de 650 de kilometri;

• o optiune cu doua motoare electrice, unul de 177 de cai putere, altul de 272 de cai putere, si o baterie litiu-ion de 106 kilowati-ora, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 5.5 secunde, o viteza de top limitata la 180 de kilometri pe ora si, nu in ultimul rand, o autonomie totala de 700 de kilometri;

• o configuratie cu doua motoare electrice, unul de 299 de cai putere, altul de 381 de cai putere, si o baterie litiu-ion de 106 kilowati-ora, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 4.0 secunde, o viteza de top limitata la 180 de kilometri pe ora si, nu in ultimul rand, o autonomie totala de 700 de kilometri.

Noul Volvo ES90 se mai bucura, dupa cum mentionam anterior, si de un display central de 14.5 inch. De asemenea, de la orizont nu lipsesc nici farurile cu tehnologie HD Pixel-LED, jantele confectionate din aliaj usor, stopurile duble, scaunele sport cu diferite functii de confort, precum reglare electrica, incalzire, racire, memorie, masaj, afisajul pe parbriz, bancheta rabatabila fractionat, tapiteria realizata din piele perforata, instalatia audio cu 25 de difuzoare in echipare, climatizarea pe patru zone sau sistemul de rulare semi-autonoma, compus din cinci radare, sapte camere, 12 senzori ultrasonici si un lidar, anunta brosura concurentului lui BMW i5.

Volvo ES90

Volvo ES90

Volvo ES90

Volvo ES90

Volvo ES90

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (140) Poze Volvo ES90