BMW a asteptat peste un secol ca sa lanseze aceasta masina, insa acum o poate comanda oricine. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"

BMW a asteptat peste un secol ca sa lanseze aceasta masina, insa acum o poate comanda oricine. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
  • BMW a asteptat peste un secol ca sa lanseze aceasta masina, insa acum o poate comanda oricine
  • "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la putin peste 81.000 de euro, conform configuratorului oficial.

Dezvelit publicului larg in urma cu aproape un an - inca de la sfarsitul toamnei lui 2020, primul SUV construit de BMW pe o platforma destinata exclusiv masinilor cu propulsie (suta la suta) electrica nu mai necesita niciun fel de introducere sau prezentare. Comercializat sub denumirea de iX, acesta se remarca numaidecat prin grila supradimensionata - si, totodata, extrem de controversata, de la nivelul partii frontale, insa nici jantele din aliaj cu un diametru de pana la 22 de inch ori blocurile optice posterioare extrem de subtiri nu vor trece intocmai neobservate, daca mai era nevoie cumva de o asemenea precizare.

Lista elementelor demne de mentionat continua de cealalta parte a portierelor, cu setul format din doua display-uri color - unul de 12.3 inch, folosit pentru afisarea instrumentelor de bord digitale si configurabile, altul de 14.9 inch, aflat in dotarea sistemului de infotainment de ultima generatie.

Asa cum precizam si anterior - printre altele, primul SUV construit de BMW pe o platforma destinata exclusiv masinilor cu propulsie (suta la suta) electrica se mai poate lauda chiar si cu un volan hexagonal, cu unele comenzi tactile - dar si cu diferite componente realizate materiale reciclate. Acelasi produs comercializat sub denumirea de iX a mai pregatit si faruri cu laser, plafon panoramic electrocromatic, afisaj pe parbriz cu proiector fara rama, cotiera si torpedo incalzite, instalatie audio de inalta fidelitate, cu tehnologie 4D, de la Bowers & Wilkins si, daca mai era nevoie cumva de o asemenea precizare, rulare semi-autonoma.

Sub capota, un sistem de propulsie cu doua motoare livreaza rotilor de pe ambele punti o putere totala de 326 de cai in cazul versiunii de baza xDrive40, in timp ce varianta de top xDrive50 vine cu 523 de cai putere - suficient pentru un 0 - 100 de kilometri pe ora in aproximativ 4.6 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 5 Octombrie 2021