Cea mai noua masina de la Honda e diferita de tot ce ofera japonezii acum, pe piata. E asamblata pe aceeasi platforma cu noul Hummer si dispune de jante pe 21 de inch, scaune ventilate, boxe de inalta fidelitate. Galerie foto completa

Cea mai noua masina de la Honda e diferita de tot ce ofera japonezii acum, pe piata. E asamblata pe aceeasi platforma cu noul Hummer si dispune de jante pe 21 de inch, scaune ventilate, boxe de inalta fidelitate. Galerie foto completa
  • Cea mai noua masina de la Honda e diferita de tot ce ofera japonezii acum, pe piata
  • E asamblata pe aceeasi platforma cu noul Hummer si dispune de jante pe 21 de inch, scaune ventilate, boxe de inalta fidelitate
  • Galerie foto completa
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un sistem de propulsie cu numai unul ori cu doua motoare electrice in dotare dezvolta pana la 288 de cai putere si 451 de Newton-Metri, se mentioneaza in cadrul fisei cu specificatii de ordin tehnic.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de 29 de saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii lui octombrie, cea dintai generatie a electricei oferite de Honda sub numele de Prologue a revenit de curand, chiar pe parcursul acestor zile, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: japonezii au publicat, recent, peste 30 de imagini proaspete de la interiorul si, totodata, de la exteriorul masinii construite pe arhitectura Ultium a americanilor de la General Motors.

Honda Prologue - Galerie foto

Honda Prologue - Galerie foto

Comercializata la preturi incepand de la suma de 47.400 de dolari, varianta de baza se bucura de un singur motor electric, montat la nivelul puntii fata, de unde totalul de doar 212 cai putere si 320 de Newton-Metri, se precizeaza in cadrul listei cu caracteristici de ordin tehnic. Atat timpul necesar indeplinirii misiunii 0 - 100 de kilometri pe ora, cat si viteza de top nu reprezinta decat un mister de proportii.

Honda anunta, in schimb, ca cea mai accesibila optiune a noului Prologue ofera, in standard, si o larga varietate de sisteme de siguranta activa, precum cruise control adaptiv, franare autonoma de urgenta, asistent pentru mentinerea benzii de mers, monitorizare unghi mort. Acestora li se mai alatura, printre altele, faruri, proiectate de ceata, semnalizatoare si, nu in ultimul rand, stopuri cu tehnologie LED, jante din aliaj cu diametrul de 19 inch, doua displayuri color diferite, sase difuzoare, scaune cu functie de incalzire, instalatie de climatizare automata.

Insotita de o nota de plata de minim 57.900 de dolari, versiunea de top beneficiaza, mai mult sau mai putin surprinzator, de doua motoare electrice pentru 288 de cai putere si 451 de Newton-Metri, valori maxime livrate rotilor de pe ambele punti. Si in cazul de fata performantele nu raman decat o mare necunoscuta, cu mentiunea ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval mai mic de sase secunde, acul vitezometrului fiind asteptat sa se aventureze ulterior, eventual, pana la 200 de kilometri pe ora, daca aruncam o privire asupra rivalilor directi.

Aceeasi configuratie comercializata de Honda sub indicativul de Prologue Elite mai ofera, fara costuri suplimentare, si plafon panoramic cu actionare electrica, camera video de 360 de grade, mod de rulare Sport. Plus jante cu diametrul de 21 de inch, scaune multifunctionale, cu reglare electrica, incalzire si ventilatie, afisaj pe parbriz, iluminare ambientala, Hands Free Access, tapiterie din piele.

Honda Prologue - Galerie foto

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (39) Poze Honda Prologue - Galerie foto
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 25 Aprilie 2024