Masina testata aproape un milion de kilometri inainte de a fi lansata pe piata a primit o noua versiune. Primele imagini si fotografii oficiale au fost publicate chiar acum

Masina testata aproape un milion de kilometri inainte de a fi lansata pe piata a primit o noua versiune. Primele imagini si fotografii oficiale au fost publicate chiar acum
  • Masina testata aproape un milion de kilometri inainte de a fi lansata pe piata a primit o noua versiune
  • Primele imagini si fotografii oficiale au fost publicate chiar acum
Distribuie pe Facebook

Sub capota, doua motoare electrice lucreaza impreuna pentru o putere maxima de pana la 598 de cai.

Prezentata publicului larg (inca de) la inceputul anului curent, mult anticipata versiune break a primului Porsche cu propulsie electrica din istorie este disponibila - chiar de astazi, intr-o noua configuratie. Comercializata sub indicativul Taycan GTS Sport Turismo, aceasta renunta la elementele vizuale demne de un crosswagon ale originalului, specialistii departamentului de design inlocuindu-le cu o serie de piese si componente pe masura performantelor dezlantuite odata cu (simpla) apasare a pedalei de acceleratie - daca mai era nevoie de o asemenea precizare.

Lista atractiilor principale continua cu suspensia special dezvoltata pentru varianta mentionata anterior, inginerii instaland si un set de franare cu diametrul de pana la 390 de milimetri, plus directie integrala.

Porsche Taycan GTS

Daca vine vorba, in schimb, despre sistemul de propulsie, primul Taycan GTS Sport Turismo din istoria companiei Porsche mizeaza pe doua motoare electrice - setate sa livreze ambelor punti, cu functia Launch Control activata, (undeva in jurul a) 598 de cai putere si 850 de Newton-Metri. Prin urmare, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora promite sa-si gaseasca rezolvarea intr-un timp de 3.7 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la atingerea unei viteze maxime (deloc surprinzatoare) de 250 de kilometri pe ora.

O baterie cu capacitatea bruta de circa 93 kWh, capabila sa asigure o autonomie de peste 500 de kilometri cu o singura incarcare, potrivit primelor informatii si detalii, completeaza fisa cu specificatii de ordin tehnic.

Vanduta la preturi incepand de la 132.786 de euro, noua varianta Taycan GTS Sport Turismo este oferita si intr-o versiune Taycan GTS. Ambele masini isi vor intampina (viitorii) clientii - pe langa exteriorul agresiv stilizat, si cu nenumarate insertii Race-Tex, piele, Alcantara, fibra de carbon, cusaturi contrastante, cu scaune fata si spate multifunctionale si, nu in ultimul rand, un plafon panoramic cu Sunshine Control - disponibil in premiera absoluta, ce devine transparent sau mat la o simpla atingere de buton, conform unui comunicat de presa oferit (de curand) publicului larg.

Porsche Taycan GTS

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (8) Poze Porsche Taycan GTS
mai multe