Nemtii de la BMW ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul E-3008, probabil cel mai spectaculos SUV Coupe din lume. Cat costa in Romania

Nemtii de la BMW ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul E-3008, probabil cel mai spectaculos SUV Coupe din lume. Cat costa in Romania
  • Nemtii de la BMW ar trebui sa ia notite!
  • Peugeot prezinta oficial noul E-3008, probabil cel mai spectaculos SUV Coupe din lume
  • Cat costa in Romania
Distribuie pe Facebook

Printre multiplele echipamente si dotari oferite in standard, fara costuri suplimentare, se numara inclusiv blocurile optice cu tehnologia LED si jantele din aliaj usor cu diametrul de 19 inch. Acestora alaturandu-li-se atat o tapiterie din material textil si piele artificiala, cat si o instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de 19 saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii lui septembrie, cel mai recent Peugeot 3008 din istorie are - incepand de miercuri, si un pret de vanzare. 33.000 de euro este - mai exact, suma minima pe care cumparatorii primului model oferit de francezi pe noua arhitectura STLA Medium o vor avea de achitat pe piata romana, acolo unde versiunea de baza a masinii cu o lungime de aproximativ 4.542 de milimetri gazduieste sub capota, in compartimentul motor, un propulsor turbo in numai trei cilindri, cu o capacitate de 1.2 litri si tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina. Asociata unei transmisii in sase rapoarte, cu dublu ambreiaj, respectiva motorizare livreaza, exclusiv rotilor fata, undeva in jurul a 136 de cai putere si 230 de Newton-Metri - indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de 10.2 secunde.

Peugeot E-3008

Peugeot E-3008

Meniul caracteristic variantei in cauza - mentionata si anterior, continua cu o viteza maxima de 201 kilometri pe ora, in timp ce consumul mediu de carburant este, mai mult ori mai putin surprinzator, de circa 5.5 litri la 100 de kilometri, potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic. Daca vine vorba - in schimb, despre dotarea de serie, ei bine, printre multiplele echipamente oferite fara costuri suplimentare se numara si blocurile optice cu tenhologia LED, cu precizarea ca din peisaj nu lipsesc nici jantele cu diametrul de 19 inch, din aliaj usor sculptate, senzorii de parcare spate, camera pentru mersul in marsarier, instrumentele de bord digitale, scaunele cu functie de incalzire, tapiteria realizata din material textil si piele artificiala sau climatizarea cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii, conform configuratorului local.

Cel mai recent 3008 din istorie este disponibil, in Romania, in trei versiuni diferite de motorizare, cu viitorii clienti avand la dispozitie, pe langa modelul insotit de un motor electrificat de 1.2 litri, si o varianta acompaniata de un sistem de propulsie pur electric, sinonim cu 210 cai putere si 345 de Newton-Metri. Prin urmare, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in 8.8 secunde - acelasi Peugeot E-3008 promitand atat o viteza de top de doar 170 de kilometri pe ora, cat si o autonomie de pana la 524 de kilometri, multumita unei baterii litiu-ion de 73 kWh, anunta francezii.

Peugeot E-3008

Peugeot E-3008

Peugeot E-3008

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (66) Poze Peugeot E-3008
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 6 Martie 2024