Primul Ford Explorer electric din istorie a debutat oficial. Cel mai nou SUV din gama americanilor are un display glisant de 15.0 inch si e construit pe platforma lui Volkswagen ID.4. Cat costa in Romania

Primul Ford Explorer electric din istorie a debutat oficial. Cel mai nou SUV din gama americanilor are un display glisant de 15.0 inch si e construit pe platforma lui Volkswagen ID.4. Cat costa in Romania
  • Primul Ford Explorer electric din istorie a debutat oficial
  • Cel mai nou SUV din gama americanilor are un display glisant de 15.0 inch si e construit pe platforma lui Volkswagen ID.4
  • Cat costa in Romania
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu un set de scaune cu masaj, un sistem audio de inalta fidelitate, de la B&O, si faruri cu matrice de LED-uri, printre altele.

Dezvelit intregii planete acum mai bine de-un an, inca de la inceputul primaverii trecute, primul Ford Explorer EV din istorie are - intr-un final, si un pret de vanzare. 47.500 de euro este - mai precis, suma minima pe care cumparatorii SUV-ului oferit pe aceeasi arhitectura precum Volkswagen ID.4 o vor avea de achitat pe piata auto din Romania, acolo unde versiunea de baza se bucura de prezenta unui propulsor de 286 de cai putere si 545 de Newton-Metri, valori maxime livrate exclusv rotilor de la nivelul puntii spate, se mentioneaza in cadrul fisei cu specificatii tehnice.

Asa se face ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea intr-un interval de circa 6.4 secunde, in timp ce viteza de top este limitata electronic - mai mult sau mai putin surprinzator, la pragul de 180 de kilometri pe ora. Multumita unei baterii de 77 de kilowati-ora - cu incarcarea de la zece la 80 de procente in aproximativ 28 de minute, presupunand ca este folosita o statie DC de 135 de kilowati, autonomia totala urca pana la 602 kilometri, anunta compania producatoare.

Cat despre continutul listei cu echipamente standard, primul Ford Explorer electric din istorie se va putea lauda in fata potentialilor clienti, chiar si daca ne rezumam la varianta entry-level, inclusiv cu blocuri optice dotate cu tehnologia LED, cu jante cu diametrul de 19 inch - confectionate din aliaj usor, senzori de parcare, instrumente de bord digitale, scaune cu functie de incalzire, cu masaj la sofer. Acelasi pachet de 47.500 de euro caracteristic celui mai nou SUV din gama americanilor mai aduce si o tapiterie realizata din piele sintetica, un display glisant cu diagonala de 14.6 inch, promovat anterior ca avand 15.0 inch, instalatie de climatizare cu reglare automata - pe doua zone, a temperaturii, cruise control adaptiv, volan multifunctional.

O configuratie cu doua motoare - cate unul pentru fiecare punte, 340 de cai putere si 545 de Newton-Metri completeaza oferta actuala, respectiva optiune necesitand 5.3 secunde pentru a rezolva, cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora, acul vitezometrului continuandu-si, ulterior, incursunea pana la 180 de kilometri pe ora, acolo unde intervine o limitare electronica. Datorita unei baterii de 79 de kilowati-ora - cu incarcarea de la zece la 80 de procente in 26 de minute, presupunand ca este folosita o statie DC de 185 de kilowati, solutia cu pricina promite o autonomie de pana la 566 de kilometri.

Ford Explorer EV

Ford Explorer EV

Ford Explorer EV

Ford Explorer EV

Ford Explorer EV

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (36) Poze Ford Explorer EV
mai multe