Trei masini noi pe care nu le poti avea decat intr-o versiune 100% electrica, desi sunt construite pe aceeasi platforma cu modele pe benzina si motorina

Trei masini noi pe care nu le poti avea decat intr-o versiune 100% electrica, desi sunt construite pe aceeasi platforma cu modele pe benzina si motorina
Trei masini noi pe care nu le poti avea decat intr-o versiune 100% electrica, desi sunt construite pe aceeasi platforma cu modele pe benzina si motorina.
Distribuie pe Facebook

Audi Q8 E-Tron

Construit pe aceeasi platforma MLB Evo precum A4, A5, A6, A7, Q5 ori, de exemplu, Q7, primul Q8 E-Tron din istoria Audi isi intampina - in aceste zile, cumparatorii atat in doua variante cu cate doua motoare electrice in dotare (Q8 50 E-Tron Quattro si Q8 55 E-Tron Quattro), cat si intr-o versiune echipata cu trei motoare electrice (SQ8 E-Tron Quattro, in cazul in care mai era necesara cumva o astfel de precizare).

Primul pe lista, modelul Audi Q8 50 E-Tron Quattro ofera "numai" 340 de cai putere si 664 de Newton-Metri - astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in circa 6.0 secunde. Fisa cu specificatii de ordin tehnic a masinii alimentate - mai mult sau mai putin surprinzator, de o baterie litiu-ion de 95 kWh continua atat cu o viteza de top de 200 de kilometri pe ora, cat si cu o autonomie maxima de 491 de kilometri.

Urmatorul pe lista, Audi Q8 55 E-Tron Quattro se lauda cu 408 cai putere si - inca o data, 664 de Newton-Metri. Drept urmare, sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora nu mai dureaza - cu acceleratia la podea, decat 5.6 secunde; viteza de top este, din nou, limitata la 200 de kilometri pe ora, pe cand autonomia maxima urca pana la 582 de kilometri, datorita bateriei litiu-ion de 114 kWh instalate de producator.

Acelasi Audi Q8 E-Tron mai poate fi comandat - in prezent, si intr-o versiune SQ8 E-Tron Quattro, varianta cu pricina bucurandu-se de un total de 503 de cai putere si, mare atentie, 973 de Newton-Metri. Asa se face ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, in 4.5 secunde; viteza de top urca, in schimb, pana la 210 kilometri pe ora, insa autonomia maxima a bateriei de 114 kWh coboara pana la 458 de kilometri.

BMW iX

Asamblat pe aceeasi platforma CLAR precum Seria 4, Seria 5, Seria 6, Seria 7, Seria 8, X4 X5, X6 sau, de exemplu, X7, primul iX din istoria BMW se vinde, zilele acestea, in trei variante diferite (iX xDrive40, iX xDrive50 si iX M60) - fiecare dintre versiunile mentionate anterior gazduind sub "capota" doua motoare electrice.

Primul pe lista, modelul BMW iX xDrive40 dispune de doar 326 de cai putere si 630 de Newton-Metri - astfel ca sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora ar urma sa dureze, cu acceleratia la podea, 6.1 secunde. Fisa cu specificatii tehnice a masinii cu baterie litiu-ion de 74.1 kWh continua cu o viteza de top de 200 de kilometri pe ora si o autonomie maxima de 435 de kilometri - anunta oficialii companiei.

Urmatorul pe lista, BMW iX xDrive50 beneficiaza de 523 de cai putere si de 765 de Newton-Metri; astfel, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, in numai 6.0 secunde. Viteza de top este - din nou, limitata la 200 de kilometri pe ora, autonomia maxima urcand insa pana la 633 de kilometri, datorita bateriei litiu-ion de 108.8 kWh.

Acelasi BMW iX mai este disponibil, la momentul actual, si intr-o varianta iX M60, ce pune la dispozitia persoanei de la volan un total de - mare atentie, 619 cai putere si 1.015 Newton-Metri. Asa se face ca sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora ar urma sa dureze - cu acceleratia la podea, circa 3.8 secunde; la polul opus, viteza de top va urca pana la 250 de kilometri pe ora, insa autonomia maxima a bateriei de 108.8 kWh coboara pana la 564 de kilometri, important de adaugat.

Mercedes EQC

Oferit pe aceeasi platforma precum C-Class, E-Class, AMG GT 4-Door Coupe ori - de exemplu, GLC, primului EQC din istoria Mercedes isi intampina cumparatorii, zilele acestea, doar intr-o singura versiune. Este vorba - mai exact, despre un model EQC 400 4Matic, respectiva masina vanzandu-se alaturi de doua motoare electrice, 408 cai putere si 760 de Newton-Metri, anunta compania producatoare.

Astfel, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, in circa 5.1 secunde. Viteza de top este, in schimb, limitata la 180 de kilometri pe ora, pe cand autonomia maxima va urca pana la 462 de kilometri - datorita bateriei litiu-ion de 85 kWh.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 7 Decembrie 2023