Uita de Tesla! Primul Audi cu propulsie electrica din istorie a primit un facelift major si arata mai bine ca oricand. Galerie foto completa

Uita de Tesla! Primul Audi cu propulsie electrica din istorie a primit un facelift major si arata mai bine ca oricand. Galerie foto completa
  • Uita de Tesla!
  • Primul Audi cu propulsie electrica din istorie a primit un facelift major si arata mai bine ca oricand
  • Galerie foto completa
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la circa 74.650 de euro - conform configuratorului oficial.

Dezvelita publicului larg in urma cu aproape 17 saptamani, inca de la inceputul lunii lui noiembrie, mult anticipata versiune imbunatatita a modelului cunoscut sub numele de e-tron a revenit de curand, chiar pe parcursul zilelor trecute, sub lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia? Audi a oferit, recent, zeci de imagini si fotografii proaspete ale respectivei variante, noul produs, redenumit Q8 e-tron, remarcandu-se printr-un design mai atragator ca oricand.

Audi Q8 e-tron si Audi Q8 Sportback e-tron

Audi Q8 e-tron si Audi Q8 Sportback e-tron

Comercializata si pe piata din Romania - la preturi incepand de la o suma de 74.650 de euro, potrivit configuratorului local, cea mai recenta iteratie a SUV-ului proiectat special pentru a concura impotriva unor rivali precum Tesla Model X pluseaza cu o pereche de motoare electrice, care lucreaza impreuna pentru a livra ambelor punti o putere de pana la 408 cai, indeajuns pentru un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in doar 5.6 secunde.

Lista optiunilor disponibile va cuprinde, in perioada imediat urmatoare, inclusiv un SQ8 e-tron, vehiculul cu pricina, condimentat cu trei unitati de propulsie si un total de aproximativ 503 CP, promitand sa rezolve proba mentionata anterior in numai 4.5 secunde. O baterie cu capacitatea de 95.0 ori 114.0 kWh, in functie si de meniul selectat de cumparator, va completa fisa cu specificatii tehnice, astfel ca autonomia maxima variaza intre 410 - 600 de kilometri. Aparent.

Reteta caracteristica SUV-ului lansat special pentru a concura impotriva unor rivali precum Tesla Model X continua cu doua versiuni diferite de caroserie, viitorii clienti avand la dispozitie atat o varianta clasica, cat si un Sportback cu alura de Coupe; ce este drept, din peisaj nu lipsesc - dimpotriva, am putea preciza, nici farurile dotate cu matrice de LED-uri, scaunele multifunctionale, echipate cu incalzire, racire, plus masaj, instrumentele de bord digitale etc.

Audi Q8 e-tron si Audi Q8 Sportback e-tron

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (146) Poze Audi Q8 e-tron si Audi Q8 Sportback e-tron
mai multe