Volkswagen a prezentat astazi masina cu care vrea sa bata un record al circuitului de la Nurburgring

  • Volkswagen prezinta oficial 'noul' ID. R
  • Bolidul german a fost modificat pentru Nurburgring
  • Puterea maxima se ridica in continuare la 680 CP
Distribuie pe Facebook

Timpul in care noul ID. R trebuie sa parcurga cei peste 20 de kilometri ai portiunii Nordschleife este de doar sase minute si 45 de secunde.

Motivati de performanta obtinuta in cadrul editiei din 2018 a celebrei coaste de la Pikes Peak, nemtii de la Volkswagen isi propun anul acesta sa doboare un nou record cu ajutorul modelului ID. R.

VW ID. R

La volanul bolidului echipat cu doua motoare electrice si undeva in jurul a 680 de cai putere se va afla in continuare Romain Dumas, care trebuie sa obtina un timp mai mic de sase minute si 45 de secunde.

In cazul in care pilotul francez se va conforma, modelul ID. R de la Volkswagen va dobori recordul reusit de NIO EP9 si va deveni cel mai rapid automobil pe baterii din istoria circuitului de la Nurburgring.

Pentru a nu cadea prada numeroaselor provocari ale portiunii Nordschleife, care masoara peste 20 de kilometri, bolidul german a primit numeroase imbunatatiri la nivel aerodinamic, inclusiv un sistem DRS.

Dupa cum precizam si anterior, motoarele electrice care asigura propulsia modelului Volkswagen ID. R dezvolta in continuare 680 de cai putere, ca la Pikes Peak, dar au fost adaptate special pentru 'Ring.

Ziua in care Romain Dumas va incerca sa doboare recordul celui mai rapid automobil pe baterii din Iadul Verde ramane o necunoscuta, insa pilotul francez incepe testele... chiar de astazi, 25 aprilie.

VW ID. R

VW ID. R

VW ID. R

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze VW ID. R
mai multe