Despre noul Mercedes S-Class in numere si cifre

Despre noul Mercedes S-Class in numere si cifre
Lansata in premiera mondiala in cursul serii de miercuri, in cadrul unui eveniment special organizat in orasul Hamburg, noua generatie Mercedes S-Class este fara doar si poate cea mai impresionanta limuzina de lux a momentului. Daca nu din punct de vedere al aspectului estetic, unde oricum gusturile se discuta, atunci cu siguranta din punctul de vedere al aspectului tehnologic. Iata si dovada celor afirmate.
Distribuie pe Facebook

Despre noul Mercedes S-Class in numere si cifre:

  • Zero:

Zero este numarul kilogramelor luate in plus de noul Mercedes S-Class, comparativ cu predecesorul sau. Reusita inginerilor germani se datoreaza cresterii cantitatii de aluminiu utilizate la nivelul caroseriei (si nu numai).

De asemenea, conform constructorului din Stuttgart, greutatea modelului Mercedes S-Class nu s-a schimbat radical in ultimele doua decenii.

  • 0.24:

0.24 este coeficientul aerodinamic cu care se poate lauda ultima generatie a limuzinei germane de lux. Drept urmare, noul Mercedes S-Class este cel mai eficient S-Class din intreaga istorie, fiind mai aerodinamic chiar si decat o Toyota Prius!

Mercedes S-Class - Galerie Foto

  • Unu:

Multumita unei camere stereo amplasate la nivelul parbrizului, ultima generatie a modelului Mercedes S-Class scaneaza drumul pe o distanta de pana la 15 metri, iar apoi ajusteaza in mod automat suspensia - cu pana la minus 20 de milimetri sau plus 30 de milimetri, in functie de suprafata care urmeaza in fata limuzinei germane.

  • Patru:

Patru este numarul aromelor care pot fi introduse in habitaclu prin intermediul pachetului "Air Balance", pachet care, in acelasi timp, se mai asigura si cu filtrarea, respectiv ionizarea aerului prezent la nivelul cockpitului.

Pentru cei interesati de acest aspect, cele patru arome - Urban, Sport, Natura, Viata de noapte, au fost dezvoltate in colaborare cu specialistul Marc vom Ende.

  • 4.4:

De numai 4.4 litri de motorina are nevoie noul Mercedes S-Class pentru a parcurge distanta de 100 de kilometri. Consumul de carburant este caracteristic versiunii S300 Bluetec Hybrid, care combina un propulsor turbodiesel de 2.2 litri si 204 cai putere cu un motor electric de aproximativ 20 cai putere.

Mercedes S-Class - Galerie Foto

  • Noua:

Nu mai putin de noua sisteme de asistenta echipeaza ultima generatie a limuzinei Mercedes S-Class, printre acestea numarandu-se si cele mai noi versiuni ale sistemelor Active Parking Assist, Active Lane Keeping Assist, Night View Assist Plus, Distronic Plus cu functie Steering Assist, Brake Assist Plus cu functie Cross-Traffic Assist, respectiv Pre-Safe Brake cu functie de recunoastere a pietonilor.

  • 14:

14 este numarul "pietrelor incinse" regasite la nivelul fiecaruia dintre cele doua scaune anterioare - atunci cand se opteaza pentru pachetul Seat Comfort.

In cazul de fata, termenul de "pietre incinse" face referire la camere de aer individuale care actioneaza astfel incat sa poata reda, intr-un mod cat mai fidel, masajul cu pietre incinse.

  • 20:

20 este numarul cailor putere pe care ii dezvolta in plus motorizarea V8 twin-turbo de 4.7 litri. Astfel, cu pana la 455 CP gazduiti in cadrul compartimentului motor, noul Mercedes S500 are nevoie de numai 4.8 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. In ceea ce priveste viteza maxima, aceasta este limitata la pragul celor 250 kilometri pe ora - asa cum era de asteptat, de altfel.

Mercedes S-Class - Galerie Foto

  • 24 si 1.540:

Atunci cand este echipata cu sonorizarea de top, ultima generatie a modelului Mercedes S-Class se bucura de prezenta unui sistem audio de inalta fidelitate marca Burmester, capabil sa redea prin cele nu mai putin de 24 de difuzoare o putere de pana la 1.540 de Watti.

  • 43.5:

Cu pana la 43.5 grade se poate inclina scaunul pasagerului dreapta spate atunci cand se opteaza pentru pachetul Executive Seat disponibil in mod optional. Daca mai aducem in discutie si suportul pentru picioare, atunci confortul este garantat.

  • 166:

Conform unui oficial Mercedes, modelul S-Class gazduieste la interior nu mai putin de 166 de butoane si comutatoare. 66 dintre acestea regasindu-se doar la nivelul celor patru usi - avem, mai exact, 23 pe usa soferului, 13 pe usa pasagerului fata, respectiv 30 de butoane montate la nivelul usilor spate (cate 15 de fiecare parte).

Cum sunt impartite restul butoanelor si comutatoarelor, aflat chiar de la urmatoarea adresa.

Mercedes S-Class - Galerie Foto

  • 500:

Spre deosebire de oricare alt automobil regasit pe piata, noul Mercedes S-Class W222 nu foloseste nici un bec traditional. In schimb, ultima generatie a limuzinei germane se poate lauda cu pana la 500 de LED-uri utilizate pentru iluminarea interiorulului, a portbagajului, a drumului, dar si a masinii in sine.

Acestea sunt impartite astfel:

- pana la 56 de LED-uri pentru fiecare dintre cele doua blocuri optice frontale;

- pana la 35 de LED-uri fiecare dintre cele doua blocuri optice posterioare, plus alte patru LED-uri pentru lampa de ceata spate;

- apoximativ 300 de LED-uri utilizate pentru iluminarea interiorului (iar aici le includem si pe cele ce "dau nastere" luminii ambientale).

  • 79.789:

79.789 euro este pretul de pornire al noului Mercedes S-Class in Germania, pret caracteristic versiunii S 350 BlueTEC. In schimbul acestei sume, viitorii clienti primesc un V6 turbodiesel de trei litri si 258 cai putere, ce ofera atat o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 6.8 secunde, cat si o viteza maxima limitata la 250 kilometri pe ora.

  • 3.5 milioane:

Aproximativ 3.5 milioane de exemplare Mercedes S-Class au fost comercializate in ultimele patru decenii, valoare ce face din nava amiral a constructorului din Stuttgart una dintre cele mai de succes limuzine din intreaga istorie a industriei auto.

Mercedes S-Class - Galerie Foto

Pentru o prezentare si mai ampla a noului Mercedes S-Class, CLICK AICI.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (65) Poze Mercedes S-Class - Galerie Foto
mai multe
Publicat în categoria: Inovatii auto DATA PUBLICĂRII: 17 Mai 2013