LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noul Ferrari 488 GTB

LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noul Ferrari 488 GTB
Ceea ce se anunta o simpla continuare a unui capitol de succes s-a transformat intr-o poveste complet noua pentru supercarul cu motor V8 central din Maranello. Ferrari 458 Italia a murit, traiasca Ferrari 488 GTB!
Distribuie pe Facebook

Revenirea la motoarele turbo.

Ferrari 488 GTB

Ferrari 488 GTB

Dupa o pauza de aproximativ 27 de ani, conducerea Ferrari a votat unanim readucerea la viata a motorizarilor supraalimentate. Surprinzatoarea decizie a fost pusa instant in practica, italienii sosind la sfarsitul primaverii trecute cu un California Turbo de 560 CP.

"Noua" pasiune a producatorului de automobile din Maranello pentru propulsoarele supraalimentate a lovit inclusiv gama de supercaruri dotate cu motor V8 central, acolo unde popularul 458 Italia a fost sacrificat pentru a-i face loc unui 488 GTB.

Un 488 GTB pus in miscare de o unitate bi-turbo cu capacitate cilindrica de 3.902 centimetri cubi, capabila sa produca nu mai putin de 670 de cai putere (la 8.000 rotatii per minut) si 760 Newton-Metri la 3.000 de rotatii per minut.

O doza extra de performanta si eficienta.

Ferrari 488 GTB

Multumita cresterii valorilor maxime cu circa 100 CP si 220 Nm, noul supercar cu motor V8 central din Maranello poate accelera de la 0 la 100 km/h in fix 3.0 secunde - adica cu 0.4 secunde mai rapid decat o face predecesorul sau.

Colectionarii de cifre si numere aflate in stransa legatura cu performanta dinamica au de notat, de asemenea, si un timp de 8.3 secunde pentru sprintul 0 - 200 km/h, respectiv o viteza maxima de "peste 330 kilometri pe ora".

Iar surprizele nu se opresc aici. Conform informatiilor facute publice de italienii de la Ferrari, modelul 488 GTB are un consum mediu de carburant de 11.4 litri la 100 de kilometri - de la 13.3 litri la 100 kilometri, atata cat avea 458-ul Italia.

Mici revizuiri stilistice, inspirate de LaFerrari.


Ferrari 488 GTB

Ferrari 488 GTB

Multe pot fi spuse despre aspectul noului supercar cu motor V8 central din Maranello, insa un lucru este cert: restilizarile operate de designerii italieni nu sunt la fel de radicale precum transformarile aparute sub capota.

In plus, acestea par sa fi aparut mai mult ca o necesitate decat ca un moft, largirea prizelor caracteristice spoilerului fata, respectiv aparitia unor fante de aer supradimensionate la nivelul profilului lateral asigurand racirea optima de care are nevoie propulsorul de 3.9 litri.

Daca vine vorba despre departamentul interior, schimbarile propuse de noul Ferrari 488 GTB sunt mult mai subtile si mai putine comparativ cu cele intalnite la nivelul exteriorului - acolo unde intalnim mai mult decat simple detalii revizuite.

O oferta de nerefuzat. Cel putin din anumite puncte de vedere.

Cauti un supercar cu motor central si pret de 200.000 de euro? Oferta este extrem de generoasa din acest punct de vedere, insa modelul italian nu ar trebui sa aiba nici un fel de emotie in confruntarea cu rivalii sai.

Intr-adevar, meniul stilistic lasa loc de cateva controverse, insa performantele sunt fara de cusur: 670 de cai putere, 1.370 de kilograme si 3.0 secunde pentru acceleratia de la 0 la 100 km/h... cine nu si-ar dori asa ceva?

Scurt pe doi: Noul Ferrari 488 GTB - Like ori Dislike?

Sondaj

Noul Ferrari 488 GTB - LIKE ori DISLIKE?

In episodul anterior al seriei Like ori Dislike, am dezbatut impreuna noul Ford Focus RS. Pentru impresii, pareri si concluzii, click AICI.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Ferrari 488 GTB
mai multe