Au starnit furie sau au bucurat multimi. Trei masini pe care nu te asteptai niciodata sa le vezi de la acesti producatori

Au starnit furie sau au bucurat multimi. Trei masini pe care nu te asteptai niciodata sa le vezi de la acesti producatori
Au starnit furie sau au bucurat multimi. Trei masini pe care nu te asteptai niciodata sa le vezi de la acesti producatori.
Distribuie pe Facebook

Mercedes T-Class

Mercedes T-Class

Dezvelit intregii planete acum aproape doi ani, la inceputul lui 2022, in era The best or nothing, primul T-Class din gama companiei Mercedes stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Din pacate, nu intr-un mod pozitiv, respectivul model remarcandu-se, cu ghilimelele de rigoare, atat prin platforma modulara CMF-CD preluata de la Renault Kangoo, cat si prin motorizarea diesel cu patru cilindri in linie, o capacitate de 1.461 de centimetri cubi, plus 95 de cai putere, ce aduce aminte de generatia cu numarul doi a romanescului Daciei Logan.

Prin urmare, in ciuda pretului care porneste de la suma de 27.799 de euro, masina celebrului producator de lux din Stuttgart are nevoie de 15.1 secunde pentru proba 0 - 100 de kilometri pe ora.

BMW Seria 2 Gran Tourer

BMW Seria 2 Gran Tourer

Un monovolum cu sapte locuri si tractiune fata ce poarta semnatura bavarezilor de la BMW? Nu este niciun fel de gluma ori de exagarerare: lansat pe piata in urma cu aproximativ zece ani si disponibil, spre vanzare, pana in 2022, singurul Seria 2 Gran Tourer din istoria legendarei companii cu sediul in Munchen a mai pus la dispozitia cumparatorilor sai, intr-o adevarata demonstratie de sacrilegiu, inclusiv o unitate in doar trei cilindri, cu capacitate de 1.496 de centimetri cubi, ce dezvolta numai 95 de cai putere, pe motorina.

Astfel, cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi gasea rezolvarea in circa 13.5 secunde, pe cand viteza de top nu depasea 180 de kilometri pe ora.

Toyota GR Yaris

Toyota GR Yaris Facelift

Un hot-hatch cu 280 de cai putere si tractiune integrala in standard, despre care se afirma ca necesita sub 5.2 secunde pentru a sprinta de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, de la Toyota, producator cunoscut in special pentru cat de plictisitoare sunt masinile sale? Nu este niciun fel de gluma ori de exagerare, noul GR Yaris Facelift plusand cu doua diferentiale cu alunecare limitata, ce poarta semnatura companiei Torsen, jante cu diametrul de 18 inch, discurile de franare pe masura performantelor oferite.

De altfel, din peisaj nu lipsesc nici spoilerele agresiv stilizate, condimentate cu prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer, aripile proeminente, volanul in trei spite, consola centrala indreptata catre sofer.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 23 Aprilie 2024