Masina care face VW Jetta sa para din secolul trecut a primit o versiune cu 290 CP. Cum arata in realitate

Masina care face VW Jetta sa para din secolul trecut a primit o versiune cu 290 CP. Cum arata in realitate
  • Masina care face VW Jetta sa para din secolul trecut a primit o versiune cu 290 CP
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 5.3 secunde.

Prezentata publicului larg inca de la inceputul anului 2020, actuala generatie a gamei Hyundai Elantra se vinde zilele acestea in numeroase versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor isi va face aparitia, in viitorul extrem de apropiat, si o varianta de performanta comercializata sub denumirea de Elantra N.

Anuntata in urma cu mai putin de o saptamana, chiar la jumatatea lunii actuale, noua masina se remarca in special prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, insa nici evacuarea dubla nu va trece neobservata.

Reteta specifica departamentului exterior continua cu jantele pe 19 inch si eleronul proeminent pentru capota portbagajului, in timp ce meniul de la interior consta in scaune cu suport lateral marit si volan multifunctional in trei spite. Acestora li se va alatura si un set cu doua display-uri color, cu unul constand in ceasurile de bord.

Sub capota, mult anticipata Elantra N a primit de la Hyundai un motor I4 turbo, pe benzina, de doi litri si pana la 290 CP, acompaniat de o transmisie manuala cu sase rapoarte sau, optional, o cutie DCT in opt trepte.

Lista atractiilor principale continua cu o functie Launch Control, dar si un diferential electronic e-LSD, astfel ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza mai mult de 5.3 secunde. Cu pedala de acceleratie la podea, noua masina promite sa atinga o viteza maxima, daca mai trebuia mentionat, de 250 de kilometri pe ora.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 21 Iulie 2021