Mercedes E-Class, acum mai eficient ca niciodata

Mercedes E-Class, acum mai eficient ca niciodata
In trend cu vremurile in care traim, germanii de la Mercedes au anuntat o serie de modificari serioase pentru al sau E-Class, ce vizeaza in special motorizarile limuzinei/break-ului din Stuttgart. Pe scurt, fiecare Mercedes E-Class va fi acum echipat cu injectie directa si sistem start-stop, in timp ce modelele cu transmisie automata vor beneficia de cutia revizuita 7G-TRONIC PLUS.
Distribuie pe Facebook

Pentru inceput, Mercedes E350 BlueEFFICIENCY va fi propulsat de un nou propulsor V6 de 3.5 litri, ce beneficiaza de tehnologia BlueDirect. Desi valorile maxime ale motorului aspirat in sase cilindri au crescut pana la 306 cai putere si 370 Nm (de la 292 cai putere si 365 Nm), cosumul de carburant a scazut cu aproximativ 20 de procente. Mai mult de atat, acelasi lucru se poate spune si despre emisiile de dioxid de carbon, modelul din Stuttgart inregistrand un consum de doar 6.8 - 7.0 litri la 100 de kilometri (7.4-7.5 l / 100 km pentru versiunea cu tractiune integrala) si emsii de CO2 de numai 159 - 164 grame pe kilometru (174-176 g CO2 / km pentru versiunea cu tractiune integrala). Contrar consumului redus de carburant, noul Mercedes E350 BlueEFFICIENCY accelereaza de la 0 la 100 km/h in aproximativ 6.3 secunde si atinge o viteza maxima de 250 km/h - limitata electronic, fireste.

Urmatorul pe lista este modelul E500 BlueEFFICIENCY, care a renuntat la celebrul V8 de 5.5 litri si 388 cai putere in favoarea mai-noului si mai-puternicului V8 biturbo de 4.6 litri, ce livreaza celui aflat la volan nu mai putin de 408 cai putere si un impresionant cuplu de 600 Nm. Performantele anuntate includ o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 5.2 secunde si o viteza maxima limitata la 250 km/h, noul propulsor supraalimentat ascuns sub capota limuzinei/break-ului din Stuttgart impresionand si la capitolul consum de carburant/emsii de dioxid de carbon: 8.9 litri la 100 kilometri (9.4 l / 100km pentru versiunea cu tractiune integrala), respectiv 209 grame pe kilometru (219 g CO2 / km pentru versiunea cu tractiune integrala).

Motorizarile diesel in patru cilindri (E200 CDI BlueEFFICIENCY, E220 CDI BlueEFFICIENCY si E250 CDI BlueEFFICIENCY) au suferit, de asemenea, o serie de modificari si consuma acum mai putin multumita sistemului start/stop si a transmisiei in sapte trepte 7G-TRONIC PLUS. Mai exact, consumul de carburant a fost redus cu o valoare cuprinsa intre doua si 16 procente. Acelasi lucru se poate spune si despre motorizarile pe benzina in patru cilindri - E200 BlueEFFICIENCY si E250 BlueEFFICIENCY , care inregistreaza acum un consum de carburant mai scazut cu pana la 15 procente, datorita aceluiasi sistem start/stop si a transmisiei in sapte trepte 7G-TRONIC PLUS.

Ultimul, dar nu cel din urma, modelul Mercedes E200 NGT BlueEFFICIENCY beneficiaza de 163 cai putere si poate rula atat pe benzina, cat si pe gaz natural. Atunci cand functioneaza pe benzina, modelul german inregistreaza un consum de doar 8.1 litri la 100 kilometri - o imbunatatire de 13 procente. In cazul in care cel aflat la volan trece pe gaz natural, consumul va fi de 5.5 kilograme la 100 de kilometri, valoare ce se traduce printr-o reducere cu 0.6 kg.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 9 Mai 2011