Noua masina construita in Romania a intrat in productie. Imagini de pe linia de asamblare

  • Noua masina construita in Romania a intrat in productie
  • Asamblarea proaspat lansatului Puma se deruleaza la Craiova
  • Modelul americanilor va oferi initial doar motoare pe benzina
Distribuie pe Facebook

Dupa o investitie de aproximativ 200 de milioane de euro, uzina Ford de la Craiova a inceput productia celei de-a doua generatii a modelului Puma. Este pentru prima data cand un automobil cu propulsie hibrida iese de pe linia de asamblare a unei fabrici din Romania.

Lansata cu surle si trambite chiar la mijlocul lunii trecute, in cadrul celebrului Salon International de la Frankfurt, reincarnarea legendarului coupe Ford Puma a intrat zilele acestea in productia de serie la uzina companiei de la Craiova. Un crossover de clasa compacta, care se bate cu Renault Captur si Volkswagen T-Roc, masina americanilor marcheaza o noua era pentru industria din Romania: asamblarea primului model cu propulsie hibrida la o fabrica din Romania.

In ceea ce priveste reteta autoturismului cu pricina, gama de motorizari debuteaza cu un benzinar turbo in trei cilindri, de 999 centimetri cubi si 125 de cai putere. Acelasi propulsor 1.0 EcoBoost poate fi comandat inclusiv ca parte esentiala a unui sistem micro-hibrid, caz in care clientii vor avea de ales intre doua versiuni diferite de performanta: fie cu 125, fie cu 155 CP sub capota.

O alta veste buna consta in dotarile de ultima ora pe care noul Ford Puma le ofera in standard sau contracost. Vorbim inclusiv de prima tehnologie de dezactivare a pistoanelor pentru o unitate de tip I3, asistent pentru mentinerea benzii de rulare, pilot automat adaptiv cu functie Stop & Go, recunoastere a indicatoarelor rutiere, plus instrumente de bord digitale, scaune cu masaj, incarcare wireless pentru telefonul mobil, internet prin WiFi sau instalatie audio cu zece difuzoare B&O.

Dupa cum precizam si anterior, primul automobil hibrid asamblat in Romania este disponibil la vanzare - cel putin pe piata germana, la preturi incepand de la 23.150 de euro. Acestea pot urca insa pana la aproape 28.500 de euro, inainte de a lua in calcul echipamentele optionale, pe care cumparatorii vor avea de platit inclusiv sume formate din patru cifre, chiar si de peste 1.000 de euro.

Ford Puma pe linia de productie

Ford Puma pe linia de productie

Ford Puma pe linia de productie

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Ford Puma pe linia de productie
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 9 Octombrie 2019