Renault Clio HIBRID este aici: motor de 1.6 litri, doua unitati electrice si consum cu 40% mai mic

Renault Clio HIBRID este aici: motor de 1.6 litri, doua unitati electrice si consum cu 40% mai mic
  • Hibrid clasic
  • Motor pe benzina si doua unitati electrice
  • Consum cu pana la 40% mai redus comparativ cu un motor pe benzina
Distribuie pe Facebook

Noua generatie Renault Clio a primit o versiune hibrid clasica. Sistemul de propulsie este format dintr-un motor pe benzina si doua unitati electrice, dintre care una joaca rol de generator.

Cel mai vandut model francez din toate timpurile, Renault Clio, a primit la inceputul anului trecut o noua generatie. Inca de atunci, constructorul din Hexagon a anuntat ca motoarelor conventionale, pe benzina si diesel, li se va alatura ulterior si un sistem de propulsie hibrid.

Renault Clio E-Tech

Ei bine, a venit in sfarsit momentul sa facem cunostinta cu acesta. Numele sau este Clio E-Tech si se diferentiaza, din punct de vedere estetic, de un model "normal" prin cateva detalii specifice, cum ar fi badge-ul E-Tech de pe partea din spate sau dunga albastra care animeaza grila frontala.

La interior, sistemul de infotainment - disponibil cu display de 7 sau 9.3 inch - iti da de inteles ca nu te afli la volanul unui Clio obisnuit printr-o serie de animatii si grafice specifice hibrizilor iar dunga albastra de la exterior si-a facut loc si in habitaclu.

Renault Clio E-Tech

Renault Clio E-Tech

In ceea ce priveste sistemul de propulsie, acesta este un hibrid clasic format dintr-o unitate pe benzina de 1.6 litri si doua motoare electrice, dintre care unul joaca rol de generator. Acesta din urma este cunoscut ca HSG, sau High-Voltage Starter Generator.

Motorul electric principal porneste asadar masina, fara o implicare directa din partea unitatii pe benzina. De aici rezulta un consum mai redus de combustibil si emisii de dioxid de carbon mai mici.

Renault Clio E-Tech

Ecuatia este completat de o baterie cu capacitatea de 1.2 kWh care ii permite noului Clio E-Tech sa parcurga pana la 80% din drumurile urbane in regim 100% electric. Consumul de combustibil este in acest caz cu 40% mai mic comparativ cu un motor pe benzina.

Intregul ansamblu dezvolta echivalentul a 140 de cai putere iar viteza de top in modul electric este de 75 km/h.

Renault Clio E-Tech

Renault Clio E-Tech

Renault Clio E-Tech

Renault Clio E-Tech

Renault Clio E-Tech

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Renault Clio E-Tech
mai multe